Anasayfa > Çocuk Hastalıkları

Dışkıda kanlı sümük yapı

27 Mayıs 2015

selam hocam kizim 9 yasinda 7 gun once kulak bogaz agrisi ve sonra ates . doktorumuz antibiyotik verdi cocuk duzeldi. ama simdi diskisinda kanli sumuk goruyoruz . sebebi neden , antibiyotik kulanimndan ola bilirmi . birde kizim ajerjik astim .. diskida sumuk bugun 3 cu gun . cevap yazarsaniz sevinirim .. tesekurler senol kamber Cevap

1,5 yaş sürekli kusma

26 Mayıs 2015

1.5 yaşında oğlum sürekli kusmaya başladı yemekten sonra kusuyo ama doktra çıkardım parol şurup vemetpamid şurup verdi 2 gündür içiriyom hiç düzelme yok ve bide üstüne ishal oldu neden olabilir acaba Cevap

İdrar ve dansite

25 Mayıs 2015

Oğluma idrar tahlili yapıldı bütün değerleri normal yalnız dansite 1,029 çıktı ne anlama geliyor Cevap

Nasıl tuvalet eğitimine başlarım

24 Mayıs 2015

Hocam bebegim 21 aylik kizim var tuvalet egitimine baslamam gerekiyormu ? Gerekiryor sa nasil egitmem gerekir tesekkur saygilar Cevap

İlaç içtiği şüphesi ile

24 Mayıs 2015

bundan 1 hafta önce 3 yaşındaki oğlum ilaç içtiği şüphesiyle hastaneye kaldırıldı midesi yıkandı ve aktif kömür verildi ancak oğlum ilaç filan içmemiş kreşinden hastaneden çıktığında öğrendik oğlum çok iyiydi ama 4 gündür ateş ishal kusma devam ediyor hiç bir ilacı içmiyor birde astımı var zaten bugünde öksürük başladı acaba boşyere midesinin yıkanmasının bi etkisi […]

Bu aralar herşeyden korkuyor

24 Mayıs 2015

merhaba benim 32 aylık bir kız yiyenim var bu aralar her şey den korkar oldu bütün böceklerden,yağmurdan,gök gürültüsünden evde yerde gördüğü küçük çöpleri bile böcek karınca sanıp korkup çığlık atıyor annesinin kucağından inmek istemiyor evde devamlı bir böcek,karınca sinek ve benzeri şeyler arayışında.Uyurken bile korkarak kalkıp yorgandan,yastıktan kaçıyor ne yapabiliriz yardımcı olur musunuz? Cevap

7 yaş mide bulantısı

24 Mayıs 2015

Kızım 7 yaşında 3 gündür mide bulantısı var acilen götürdüm enfeksiyon var dediler sürüp yazdılar ama içtiğini küsür bir şey de yemiyor ne yapmamız gerekir Cevap

kızımın idrar tahlilde

24 Mayıs 2015

Doktorum kızımın idrar tahlilde bol miktarda lökosit görüldü yazıyor .kan testi yaptirdim CRP kantitatif 46.7 yazıyor. Hemogram testinde rbc alyuvarlar 3.85 hgb hemoklobin 10.3 hct hemotoksit 30.7 monoksit 9.9 nötrofin 9.68 monoksit 1.68 yazıyor tedirgin oldum ne demek acaba. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim Cevap

30 kiloyum çocukluğumda beri

24 Mayıs 2015

ben 18 yaşındayım 163 boyum var 30 kiloyum çocukluğumda beri hastanelerde sürünüyorum hiçbir hastalığım yok doktorlar ısojure verdiler onları bile tam içemiyorum artık aynaya bakamaz bi hale geldim bende diğer insanlar gibi kıyafet giymek istiyorum o kadar zayıfımki artık derimin kemiklere yapıştığını hissediyorum bunun baska yolu yok mu hastaneye yatırırlar mı serumla besleyemezler mi yemek […]

Aşı vuruldu sonrası

24 Mayıs 2015

Mrb benim 1 yaşnaki kızım aşı vuruldu 6 aylıkken vuldugu aşı alerji yaptı ve ankaraya gittik test yaptılar aşının içinde yumurta maddesi var ondan olabilir yada aşı zamanı vucudunda bişeler olmştur dediler ve 2 gün önce tekrar o aşıdan vuruldu çok şukur alerji olmadı ama kolunun biri aşı yeri etrafı çok kızarmış neden oldu cvplarsanız […]