Anasayfa > Çocuk Hastalıkları

8 yaş kekemelik

31 Ocak 2015

Merhaba, benim 8 yaşında kardeşim var, 3 yaşından sonra kekemelik sorunu çıktı. Birkaç gün önce psikiyatri doktoruna götürdük ve prozac şurubu verdi, bu şurubu kardeşim kullanmalı mı? tereddütte kaldık. Cevabınız için şimdiden teşekkürler. Cevap

Doğuştan kalpte açıklık

29 Ocak 2015

slm hocam benim 62 günlük bebeğim var doğduğunda kalbinde normalden biraz fazla açılklık olduğunu öğrendik çocuk kardiyoloji doktoru bebek kilo alırsa 3 ayda kapanabilir dedi suan 62 günlüğüz 5 kg 58 cm boyundayız kapanır mı sizce? Cevap

Bebeğim çok uyuyor

29 Ocak 2015

48 günlük bebeğimiz gaz yüzünden parça parça uyuyordu ve zor uyutuyorduk. Ama dün geceden beri çok uyuyor ve zor uyandıramıyoruz. Korktuk. Sorun nedir ne yapmalıyız. Teşekkürler. Cevap

Ventolin içmek

28 Ocak 2015

Küçük kardeşim Ventolin Hava( sıvı halinde) içti. herhangi bir yan etkisi var mıdır? Varsa nelerdir? Bir doktora baş vurmamız gerekir mi? (Bebek 13 aylık) Cevap

Bebek çatlak sorunu

27 Ocak 2015

Merhaba kızımın (7) poposunda sanırım çatlak var acıdığını söylüyor kanama oldu son iki tuvaletinde hastahaneye götüreceğim hangi bölüme götürmeliyim Cevap

18 günlük bebek gaz

26 Ocak 2015

benim oğlum 18 günlük asırı gazı var bende biogaia aldım 4 gündür kullanıyorum pek etki etmiyor bide ilacı kullanırken demir eksikliği ilacı da kullanıyorum bebeğim ishal oldu ne yapacağımı bilmiyorum bide gazı icin rezene cayınıda veriyorum pek etki etmiyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin Cevap

Penisilin iğnesi ve morarma

25 Ocak 2015

Oglum penisilin iğnesi oldu ama kenarında kitle meydana geldi igne vurulan yerden kenarına 3 cm uzunlugunda şişlik ve morarma meydana geldi nezaman geçer ağrı falan yok Cevap

Aşı yapıldı kırmızı iğne ucu

23 Ocak 2015

oğlum 2. ayını bugün doldurdu ve sabah aşı yapıldı.ama şimdi gözünde kırmızı kırmızı iğne topu büyüklüğünde lekeler çıktı.yardımcı olabilir misiniz? Cevap

Bebek kaka yapma sorunumuz

22 Ocak 2015

80 günlük saglikli bir oğlumuz var.1 aydir kaka yapamama sikintisi yasiyor.fitil aldik.5 gün yapmayinca fitil yada zeytinyağı ile yaptiriyoruz.anne sütüyle besleniyor ve gelişim sorunu yok.5 gün bekleyip bunu yapmamizmi lazim yoksa birkacgun daha beklememizmi gerekir? Cevap

5 yaş sürekli baş dönmesi

21 Ocak 2015

Merhabalar 5 yaşındaki oğlumun sürekli baş dönmesi şikayeti var Mr EEG gibi bir çok tetkik yapıldı herhangi bi sorun görülmedi sonrasında yapılan kan tahlilinde hct 36,7 lym% 61,6 pct si ise :0,13 çıktı bu ne anlama geliyor acaba şimdide n Teşekkürler Cevap