Strese bağlı kalp spazmı

Sağlıklı bir insanın şiddetli stres ve üzüntüye bağlı kalp spazmı geçirme durumunda kalp damarlarındaki daralma ve kasılma ne kadar zaman sürer ve ne kadar hasar bırakır? -Sağlıklı bir insanda şiddetli stres ve üzüntüye bağlı kalp spazmı geçirme olasılığı yüzde kaçtır? -Kalp krizi geçirip tedavi olmayan biri kalp kasındaki doku ölümlerinin etkilerini kriz bittikten sonraki bir…

Devamını Oku

aort capi:3.0

Merhaba hocam benim sorum aort capi:3.0 ,la çapı:4.0, çıkan aort:3.5 mitral yetmezliği minimal .aort kapağı üç küsfisli dır. Diğer kapak ve yapı ve fonksiyonları normaldir.sorum aort kapağında sıkıntı varmı spor yapmama herhangi bir sakınca varmı teşekkür ederim. Cevap için görsele tıklayın…

Devamını Oku

Prof. Dr. Taner Yavuz, Grip aşısı ve kalp krizi

Kalp hastalarına kalp krizinden korunmada grip aşısını öneren Çocuk Kardiyolojisi Uzmanı Prof. Dr. Taner Yavuz, grip aşısı ile ilgili önemli bilgiler verdi Çocuk Kardiyolojisi Uzmanı Prof. Dr. Taner Yavuz, grip aşısı ile ilgili önemli bilgiler verdi. NEDEN GRİP AŞISI OLMALIYIZ? Grip aşısı gribe yakalanma riskini azaltarak grip olsak da hastalığı hafif geçirmemize olanak sağlar. Grip…

Devamını Oku

kalbimde pil bulunuyor

iyi akşamlar hocam ben kalp hastasıyım ve kalbimde pil bulunuyor,buaralar iççamaşırdaki lastikler belime degdigi zaman cok kaşıntı yapıyor,kulot bacaklardaki tutan lastigi bile bende kaşıntı yapıyor dermotolog gittim deledoy 5 mg akşamları yarım dediler inanırmısınız daha fazla olmaya başladı lütfen birçare veya hap,şurupgigi ilaç lütfen teşekkür ederim mustafa Cevap için görsele tıklayın…

Devamını Oku

Holter raporu sonucu: Toplam kayıt süresi

Merhaba hocam. Holter raporu sonucu: Toplam kayıt süresi 23.59 saat. Ortalama kalp atış hızı 101 bpm, Asgari KAH: 46/20:34, Azani KAH: 202/04:32. 0 durdurma > 2.0 saniye var. Toplam VE 1. 0 adet VE çalıştırması ve 0 çifti var, 0 bigemini olayı ve 0 trigemini olayı var. Toplam SVE 1902 ve toplam 3 adet SVE…

Devamını Oku

Kalp ile ilgili bir problemim var

Kalp ile ilgili bir problemim var. Gerçekten kalp mi onuda bilmiyorum bazen durup dururken. Çok hızlı atıyo nefesim kesiliyo nefes alamıyorum. Doktora gittim nefes alamadım falan çarpıntı dedi devam ederse uzmana git dedi bi çok kez devam etti internetten baktım taşikardi vs. Biseyler vardi ama emin değilim ne olabilir taşikardi midir ? Mühim biseymi uzmana…

Devamını Oku

angiyo oldum 3 damarimda darlık

Sayin , Doktorum , angiyo oldum 3 damarimda %30,40,60 oranlarında ince damalarimda darlik var.Bu kalbimde agri yapiyor aynı zamanda bacaklarimda, kollarında, ellerinde batıcı, iğneleyici,sancı şeklinde ağrılar yapıyor.Sivasta bir çok doktor ağrı yapmaz diyor ama ağrı yapıyor.Diğer bölümlerde nöroloji,sinir cerrahi,fizik tedavi, pisikiyatri dahiliye gibi bolumlerede gittim ,birşey çıkmadı.Vastrel 35 mg kullanıyorum.Biraz iyigelsede sonra devam ediyor.Teşekkürler. Cevap…

Devamını Oku

3 damarimda %30,40,60 oranlarında ince damalarimda darlik

Sayin , Doktorlar , angiyo oldum 3 damarimda %30,40,60 oranlarında ince damalarimda darlik var.Bu kalbimde agri yapiyor aynı zamanda bacaklarimda, kollarında, ellerinde batıcı, iğneleyici,sancı şeklinde ağrılar yapıyor.Sivasta bir çok doktor ağrı yapmaz diyor ama ağrı yapıyor.Diğer bölümlerde nöroloji,sinir cerrahi,fizik tedavi, pisikiyatri dahiliye gibi bolumlerede gittim ,birşey çıkmadı.Vastrel 35 mg kullanıyorum.Biraz iyigelsede sonra devam ediyor.Teşekkürler Cevap…

Devamını Oku