Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > Aknetrent Hastalığı ve Tedavisi

Aknetrent

Soru :

25 yaşındayım doktora gittim sivilceler için kan testi yaptırdım kanımda bişey olmadığını söyledi ergenlik sivilceleriymis stresli olduğum zamanlarda artıyo cildim yağlı olduğu içinde sürekli sivilce çıkıyo çok fazla değil ama ben artık yüzümde sivilce görmek istemediğim için doktora gittim ve aknetrent tedavisi olmak istediğimi söyledim ilacı bir hafta kullandım fakat yan etkileri çok olduğu için ve yüzümü çok kuruttuğu için şimdi kullanmayı bıraktım bi sakıncası olur mu birde bu ilacı kullanan kişilerin 3 yıl çocuk olmama riski varmış bu doğru mu teşekkürler

Aranan Kelimeler:

07 Şubat 2011

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Aknetrent” için 8 Yorum

  1. krisnaa diyor ki:

    Hocam merhaba AkneTrent kullanıyorum yaklasık 2 aydır günde 60 mg alıyorum 45. günden sonra kan tükürmeye basladım normalmidir acaba burnum kuruyup kanamadıgı için kan genzimden boğazımamı akıyor ?

  2. enes diyor ki:

    merhaba hocam ben kıbrısta öğrenciyim kıbrısta malüm kan testi sıkıntı oluyor ilaca yeni başlayacağım acaba her ay değilde 2 3 ayda bir kan testi yapsam bi sıkıntı olurmu

  3. fatma diyor ki:

    bu ilacı kullanrken hamile kalınırsa ne yapmak gerekir riskleri nelerdir

  4. ela19 diyor ki:

    aknetrent ilacını akşamları 10mg olarak alıyorum tek öğün.37.günümdeyim adetim bu ay gecikti.ilaçla alakalı olabilirmi?

  5. papillon34 diyor ki:

    hocam hatırlamanız için diğer sorularla bir yazıyorum 07.02.2011 / 11:49
    hocam demişsssiniz ki adet gecikmesi ,farklı sebepler olabilir adet gecikmesi bu norlevoyu kullandığımdan da olabilirmi adetimin 13.gün oldu gecikmesi ,gecikme 12.gününde gebelık testi yaptım ve tek çizgi negatif çktı kesin hamile değilim öyle değil mi ?

    Deva
    saglikekibi.com
    07.02.2011 / 11:30
    Sorun psikolojik gibi duruyor bir psikologla görüştünüzmü
    psikologla görüşmedim fakat norlevoyu kullandıktan sonra stresten sandığım kadarıyla sırtım iltihaplı sivilcelerle doldu,ve inanılmaz kaşıntılarım oldu vücudumda,şimdi 13.gün hala adet olmadım,ve karnımda nabız atar gibi damar atmaları var ne yapmam gerekiyor gebeliğin olmadığı adetin bitiminden 12.gün sonra bakılan testte doğru yanıtı verir değil mi ?

  6. Deva diyor ki:

    Tedaviyi yarım bırakmışsınız bu tür ilaçların yan etkileri oldukça fazla bunu kullanırken bu tür etkileri göze almak gerekiyor

    http://www.saglikekibi.com/deva/doktora-sor/aknetrent-kullanimi-ve-olusan-sonuc.html

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva