4 gün önce novosef 1 gr lık iğneleri yapıldı

merhabalar
11 yaşındaki oğlum faranjit oldu
yaklaşık 4 gün önce novosef 1 gr lık iğneleri
yapıldı şimdi sağ ayağında ağrı ve kasılma
meydana geliyor.endişelenmeye başladım
beni aydınlatırmısınız lütfen

teşekürler

Cevap

Kasta birikmiş olabilir o yüzden masaj yapılabilir emin olmak için aile hekiminize gösterebilirsiniz


5 yorum “4 gün önce novosef 1 gr lık iğneleri yapıldı

  1. melek

    Devamli agir enfeksiyondan dolayi pensillin ignesi yaziliyo.bende pensilin ignesi kullanamiyorum dusuk antibiyotikler kullaniyorum bir turlu.gecirmiyor pensilin alerjisi ben cok kucukken olmus o yuzden pensilin alerji yapar diye kullanamiyorum test yaptur diyorlar onuda yapmiyorlar test kalmis su anda cok kotuym artik dayanamiyorum.apseli bir disim cekildi o gunden beri kivraniyorum pensilin kullammam gerekliymis allah rizasi icin ne yapmam gerekiyo bu acilalardan kurtulmak istiyorumnj
    Biri bana yardm etsin

  2. hira

    novasefin sağlık evindeki bir kişi tarafından yapılmasında sakınca varmıdır

  3. yagmur22

    pelesiline alerjim var bu novosefi kullanmamda sakinca varmi

  4. zeynep

    bademcik iltihabı sebebiyle 1000mg klamoks verilmişti. 32 haftalık gebe olduğum için geçer diye kullanmak istemedim.sonra kulağıma şideetli ağrı yapınca acile gittim ve depo penisilin ve klamoks 625mg verildi. depo penisilin çocuğuma zarar verir diye eczacının da tavsiyesiyle iğneyi yaptırmadım. ama 625mglık kalmoksu bitirdim. hala öksürüyorum ve sanki kaulağım tıkalı gibi doktor buna ilave 4 tane novosef kullanmamı söyledi.sizce ne yapmalııyım. bugün başlamam gerek. cevap verirseniz çok memnun olurum..şimdiden teşekkürler

    • sevgili zeynep tedavi için gerekli o yüzden doktorunuzun tavsiyesine uyun lütfen

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>