Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > Adetim bittikten 2 gün sonra tekrar kanama oldu acaba neden Hastalığı ve Tedavisi

Adetim bittikten 2 gün sonra tekrar kanama oldu acaba neden

Soru :

Adet düzensizliği için doktora gittim 6 ay ilaç tedavisi uyguladı ilacı kullanırken zamanında görüyordum ilacı kullanmayı bıraktım 1.5 ay adet gördüm ve ilaç kullanırken 6 gün sürüyordu ilacı bıraktığımda 8 gün sürdü ve adetin bittiminden 3 gün sonra oldu neden korkuyorum kötü birşey olmasından

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , , , ,

26 Ocak 2011

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Adetim bittikten 2 gün sonra tekrar kanama oldu acaba neden” için 72 Yorum

  1. özlem diyor ki:

    merhaba ben 3 dunde adet oldum 6 sında bıttı ve bugun pembe lekeler gelıyor mıgdem bulanıyor ve kasıklarım agrıyor bıraz neden olabılır

  2. ayşegül diyor ki:

    Benim hastalığın bittikten bi hafta sonra pembe kan geldi az bişey ve et parçaları vardı bide kasıklarım ağrıyor önemli bişey mi çok korkuyorum

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz