Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > akıntının artması Hastalığı ve Tedavisi

akıntının artması

Soru :

bayanım.sık sık elle kendimi tatmin ediyorum.veya netten tahrik edici yazılar okuorum ve bu sırada ıslanıyorum. bu tur seyler yaptıktan sonra 1-2 gun sureyle akıntım cok artıyor.normalde de hep var akıntım, ama bunlardan sonra artıyor gibi geliyor.bu normal midir?

Aranan Kelimeler:

Etiketler: ,

06 Ağustos 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“akıntının artması” için 9 Yorum

  1. ebru diyor ki:

    bir yandan da korkuyorum cunki adet dönemim den hemen sonraki gün ilişkiye girdik yani hamile olma gibi bir risk olabilirmi

  2. ebru diyor ki:

    slm ben ebru 23 yaşındayım ve sevgilimle ilişkiye girdikten sonra akıntım çok fazla arttı kötü kokusu Yok kaşıntı olmaya başladı ve halsiz lik başladı bende sebebi ne olabilir

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva