Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > aknetrent sonrası Hastalığı ve Tedavisi

aknetrent sonrası

Soru :

Merhaba hocam,
ben altı boyunca aknetren kullandım geçen yaz başladım ve ilacı bitireli 7 ay oldu ilaç kullandığım zaman hiç guneşe çıkmadım guneş koruyucu kullandım fakat dediğim ilacı bırakalı 7 ay oldu balayına gidicem ve guneş beni korkutuyor. guneşlenmek istyorum bu mumkunmu ;? şuanda guneş koruyucu kullanıyorum 50 faktoryel peki tatilde ne yapmalıyım bana yardımcı olursanız sevinirm. ben ilacı bitirdikten sonra doktora gittim ve bana ilaç bittikten sonra bişey olmaz eskisi gibi hayatına devam et dedi ama başka doktor bundan sonra guneşe çıkamayacaksın dedi???? ne yapmalıyım sizce??

Aranan Kelimeler:

Etiketler: ,

17 Haziran 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“aknetrent sonrası” için 18 Yorum

  1. sezin diyor ki:

    aknetrent kullanalı 3 gün oldu ve vücudumun her yeri kırmızı ve kabarcıklar cıktı yüzüm kızarık doktora gittiğide sivilcem azdı bu ilaçı verdi ve 6 ay kullanıcam çok korkuyorum sizden biraz bilgi istiyorum .s

  2. Emine diyor ki:

    Merhaba.
    Ben 3 aydır aknetrent kullanıyorum.İlaca başlamadan sivilce izleri oluşmuştu.Rahat bir tedavi süresi geçiriyorum.Sadece dudak kuruluğu var onu da vazelinle hallediyorum. Benim sorum şu : 6 ay geçtikten ve tedavi bittikten sonra bu yüzümdeki izler tamamıyla geçecek mi?
    Teşekkürler.

  3. ecemnur diyor ki:

    Merhaba Hocam
    ben 2 aydır aknetrent kullanıyorum ama aknetrent kulladığımdan beri sivilcelerimde aşırı bi artış meydana geldi . Bu Normal mi ? Eskiden bu kadar sivilcem yoktu . şimdi gören yüzün çok kötü olmuş diyo . aknetrent ne zaman etkisini gösterir acaba?

  4. ecemnur diyor ki:

    17 yaşındayım 2 aydır aknetrent kullanıyorum . Günde 20 mg alıyorum . Dudak kuruluğu haricinde yan etkisi olmadı . ama eskiden tek tük sivilce çıkardı ama izi kalırdı. 2 aydır sivilcelerimde aşırı bi artış meydana geldi. çok büyük ve iltihaplı olduğu için ağrı yapıyo. Bu ilacı sivilcelerim geçsin diye kullanmaya başladım fakat şimdi yüzüm daha beter oldu. Acaba ilaç ne zaman etkisini gösterir? yada bırakmalı mıyım?

  5. yasemin diyor ki:

    merhaba bn 2 aydır aknetrent kullanıyorum we ilk ayımda adet gunum azldı we ıkıncı ayda hıç olmadım yan etkısı olabılır mı?

  6. sevda diyor ki:

    ben aknetrent kullanalı bir ay olacak ve ayın 21 inde başladım ve bu ayın 21 tekrar doktora gidicem acaba muayene mi yoksa kontrol mu oluyor.tekrar muayene parası vermek istemiyorum yoksa kontroller on gün içinde mi geçerli bilgi verirseniz sevinirim.

  7. yasemin diyor ki:

    merhaba ben 6 ay aknetrent kullandım. gitmediğim cildiye ve kadın doğum uzmanı kalmadı. herkez gebe kalma süremin 3-6ay 1 yıl deyip kafamı karıştırdılar. ben bu olayın netlerşmesini istiyorum. çünkü eşim artık benim çocuk istemediğimi düşünüyor.
    birde bu ilaç infertilite yapar mı öyle birşey duydum. artık kesin bir cevap almak istiyorum. lütfen acil yardımcı olur musunuz
    teşekkür ederim

  8. serpil diyor ki:

    merhabalar ben geçen sene 6 ay akneterent kullandım daha sonrası hiçbir krem kullanmadım şuan sebamed sabun kullanıyorum cildimin her yanı tekrar sivilce oldu ne yapmamı önerirsiniz

  9. hatice diyor ki:

    bir arkadaş sormuş nezama etki gösterir hemen etki göstermez 4dan sonra yada 5ayda gösterir biraz sabır

  10. hatice diyor ki:

    ben akrentrent kullandım ve ara verdim fakat sonra baştan başladım 2 ay kaldı bişey socam ilaç bittikten sonra ne oluyor:?

  11. burhan diyor ki:

    Mrb ben 2 aydır aknetrent kullanıyorum ama hala sivilceler aynıı ne zaman etkisini qösteriyor kayboluyor sivilceler lütfen bilgilendirir misiniz ?? :(

  12. EBRU diyor ki:

    İLACI KULLANIM SÜRESİ 6-7 AY HER NE KADARSA KULLANIP TEDAVİSİ BTN ARKDŞLARIM SİVİLCELERİNİZ TAMAMEN BTTİ Mİ ?RİCA EDİYORM BENİ BİLGİLENDİRİRSENZ SEWİNİRM ŞİMDİDEN TŞK…LÜTFENNNNNNNNNNN

  13. merslihan kaş diyor ki:

    ben hala aknetrentle akne tedavime devam ediyorum fakat ilacım bitti ve ilacı almam şuanda mümkün değil pazartesi tekrar başlayacağım 6 gün kullanmasam 4 aylık tedavim boşa gider mi? başladığımda etkileri kaldığı yerden devam eder mi?

  14. murat diyor ki:

    merhaba ben benim aknetrent ilacım biteli 2 ay oldu ama şu kızarıklık leke gözdeki şilik hala geçmedi acaba ne zamanda geçer

  15. Doktor Deva diyor ki:

    İlaç biteli 7 ay olmuş o yüzden muayene etmek gerekiyor güneşe çıkarken mutlaka yüksek faktörlü güneş kremi kullan

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva