Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > antidepresan ilaçlar nasıl bırakılır Hastalığı ve Tedavisi

antidepresan ilaçlar nasıl bırakılır

Soru :

slm panik atak ve anksiyete bozukluğundan dolayı 5 senedie lustral kullanıyorm.. 100 mg içerken bunu 2 ay 50 mg a düşürdüm daha sonraki 2 ay 25 mg içmeye başladım şu an da 10 gündür bir gün 25, bir gün boş içiorm. ama baş dönmeleri ve sıkıntılar başladı biraz bu geçicimidir artık bu ilacı bırakmak istiyorm. yardımcı olursanız sevinirim..iyi çalışmalar

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , ,

31 Mart 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“antidepresan ilaçlar nasıl bırakılır” için 85 Yorum

  1. kadriye diyor ki:

    merhaba.yaklaşık 4 yıldır lustural ilacı kulanıyordum. doktorum ilacı bırakman uykularına bağlı demişti bir aydır günde 15..16 saat uyku bana yetmiyordu doktora gtim ve çok uyudugumu ve sersem gibi olduğumu söyldm oda deplesyon geçmiş ve ilacı gereğinden fazla kulandığımı söyledi ve ilacı kesti uykumu düzenkeyici başka bir ilaç verdi 5 gündür rustural içmiyorum ama size sorum şu şuan başım da şimşekler çakıyor kafamda birsürü mkina çalıiyor ağrıyor gözlerim ağrıyor bu nezaman geçer yada dahamı kötü olurum. doktorum vücüt şuan lusturolu istiyor 3.4 gün sonra geçer dedi ama ben çok kötü hissediyor ve korkuyorum yada ilacımı içsem dayanılacak gibi değil çalışıyorum geçer mi acaba napmalıyım cevaplarsanız çok sevinirim teşekkrler

  2. leman diyor ki:

    ben 2 aydır 10 mg cipram kullanıyorum son 1 haftadır baş dönmesi dengesizlik mide bulantısı huzursuzluk ve vücudumda yanma eklemlerimde ağrı hergün için oluyor. ciprama devam mı etmem lazım yoksa yan etki gösterdi kesmem mi lazım. eğer keseceksem nasıl kesebilirim? teşekkür ederim

  3. hayat diyor ki:

    merhaba ben lustral 100 mg kullanıyorum ama bırakmak istiyorum şu anda 1 gün içip 1 gün içmiyorum bir süre sonra da tamamen bırakmak istiyorum bana doğru yolu gösterebilirmisiniz?

  4. canan diyor ki:

    ben 3 senedir cipram kullanıyorum ve 5 aydır da bırakmaya çalışıyorum ama olmuyor bırakamıyorum ağzım uyuşuyor beynime doğru yavaş yavaş uyuşma ğidiyor ve bayılıyorum bu ilaç bırakılmıyor doktor kontrolü de olsa

  5. zynp diyor ki:

    ben 2 senedir venegis kullanıyorum ilk 75 ile basladm 1 senedr falan 37.5 kullanıyorum 6 7 aydr 3 günde bir atıyorum ama doktorum artk bırak dedi 4üncü günde kendmi sersem gibi hissediyorum su an 6 gündür atmıyorum cokta kötü degilim aslnda ama bir kaç gün sonra cok zorlanırım diye korkuyorum bu ilacn etkisi ne zamana gecer ben ne zamana kadar zorlanırım ??

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz