Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > bebek kafasında şişlik yağ bezesi Hastalığı ve Tedavisi

bebek kafasında şişlik yağ bezesi

Soru :

yaklaşık 35 günlük bir bebegimiz var,kafasının arka tarafında sag kulagından 2 veya 3 cm içerde mercimekten birazcık büyük veya aynı olabilir bir şişlik veya yag var ,işaret parmagımla üzerine hafif bastırınca saga ve sola dogru kayıyor,bebegimin bir sıkıntısı yok klinik olarak iyi durumda,bahsi geçen beze üzerinde kızarıklıkta yok,bu ne olabilir önemlimidir cerrahi müdahale gerektirirmi acaba..

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , ,

14 Ekim 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“bebek kafasında şişlik yağ bezesi” için 46 Yorum

  1. şerife diyor ki:

    merhaba doktor bey benim oglum iki bucuk aylık kafasının karka sag ve sol kısmında nohuttan biraz kücük şişlik var üstüne dokundugumda hareket ediyor bunun bir sakıncası varmı önemlimidir cevap yazar sanız sevinirm

  2. eslem diyor ki:

    selam benim kızımda 7 aylık kulağının arksında nohut büyüklüğünde bi şişlik var hareket etmiyo ama çok endişelendim sizce tehlikelimi….

  3. asiye diyor ki:

    iyi günler hocam 7 aylık bebeğimin sağ kulak arkasında nohut büyüklüğü kadar şişlik farkettim beyinle ilgli bir sorun mu var acaba çok tedirginim

  4. mujde diyor ki:

    hocam merhabalar 5 aylık bir kızım var kafasının arkasında bir şişlik fark ettim beze gibi aynı diğer arkadaşlarında paylaştığı gibi parmağımla elleyince sağa sola hareket ediyor. hocam tedirginim nasıl bir yol izlemem gerekiyor ne olur hocam yol gösterin şimdiden ilginize teşekkür ederim

  5. sele diyor ki:

    Küçülme olduğunu farketmedim. 1 aylıkken beyin cerrahı gördü. Mr çekmek lazım dedi ama beyni henüz çok yeni üç aylık olsun o zaman çekeriz 3 aylık olana kadar bekleyelim dedi.kesin bir cevap alamadım. Çocuk nörolojisine mi göstermem gerekir.

  6. sele diyor ki:

    slm. benim bebeğim şu anda 2 aylık. doğumdan hemen sonra kafasının sağ arka tepe kısmında ceviz genişliğinde yumuşak bir şişlik vardı.doktorumuz bir aya kadar geçer dedi ancak geçmedi ve de sertleşti. şu anda hala aynı büyüklükte ve tamamen kemikleşti. ne yapmam gerekir.cevap verirseniz memnun olurum.

  7. battal diyor ki:

    bebğimiz 32 gunluk sol kulagının ustunde mercımek buyuklugunde bı sıslık var oynuyor ama derı uzerınde belırtı yok veya kızarıklık yok .nedir acaba?tesekurler

  8. Sezo diyor ki:

    Oğlumuz 22 aylık ve ensisi ile kafası arasında kulaklarının arkasında nohut büyüklüğünde şişlikler var cevaplarsanız sevinirim.

  9. derya diyor ki:

    kızım 3.5 aylık dudak ile burun boşlugu arasındaki çizgilerin oldugu yerde morumsu mercimek buyuklugu kadar bi şişlik belrdi yaklasık 2 haftdır duruyo gecer diye bekledim ama neyazıkkiii bi degişme olmadı doktora goturcem ama cok endişeleniyorum ne oldugunu neden oldugu konusunda kaygılanıyorumm yardımcı olursanız sevinirim

  10. şükrü diyor ki:

    slm.. benim bebeğim 7 aylık… 5.5 aylık iken kafasının arka kısmında kulaklarının 32-3 cm baş taraflarında kafa derisinin hemen aldında simetri oluşturabilecek bir şekilde 2 adet mercimek büyüklüğünde beze fark ettik.. ve çocuk doktoruna başvurduk.. doktor endişelenecek bir şey olmadığını söyledi fakat… bu gün bir tarafındaki bezenin tanı başında bir bezenin daha oluştuğunu fark ettik.. bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz.. cevap yazarsanız memnun olurum

  11. erhan diyor ki:

    bebegim 1 yaşında sag kulak üstünde şişkinlik var önceden küçük tü şimdi büyüdü dokundugumuz zaman acıyo

  12. meral diyor ki:

    merhaba bebegim 1 yaşında sag kulak üstünde şişkinlik var yeni dogdugunda küçüktü doktorlar kemik yapısı diyorlardı şimdi büyüdü dokundugumuz zaman acıyo herhalde aglıyo yanıt verirseniz sevinirim

  13. gülşen diyor ki:

    2 ay 5 günlük bir bebegimiz var,kafasının arka tarafında sag kulagından 2 veya 3 cm içerde mercimekten birazcık büyük bir şişlik veya yag bezesi var ,işaret parmagımla üzerine hafif bastırınca saga ve sola dogru kayıyor,bebegimin bir sıkıntısı yok klinik olarak iyi durumda,bahsi geçen beze üzerinde kızarıklıkta yok,bu ne olabilir önemlimidir cerrahi müdahale gerektirirmi acaba..

  14. cevap lütfen diyor ki:

    bebeğim sezeryanla doğdu. kafasının sol üst kısmında yumruk kadar yumuşak bir şişlik var. hemen cevap verirseniz sevinirim.

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva