Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > Beyin Su Toplaması Şant Takılması Hastalığı ve Tedavisi

Beyin Su Toplaması Şant Takılması

Soru :

Merhaba Hocam
17 yaşınmdayım.Bayanım.Küçükken bir ameliyat geçirdim beyinde su toplama ameliyatı.
Sonra 16 yasında bir ameliyat daha gecirdim beyne küçük bir takıldı su için.Şimdide nişanlanıyorum evlenmemde bi sakınca varmı?

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , , , , , ,

12 Kasım 2009

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Beyin Su Toplaması Şant Takılması” için 33 Yorum

  1. ahu leyla diyor ki:

    benim eşşim hidrosefali hastası 12 yıl önce şant takıldı ve geçen yıl tekrar bitane daha takıldı iki şan takılması normalmidir

  2. sevim diyor ki:

    hocam benim eşim 33 yaşında ve hidrosefali hastası bundan 12 yıl önce bir ameliyat geçirdi ve şant takıldı ve geçen yıl tekrar hastalandı ve 4ameliyat daha geçirdi ve ikinci şant takıldı şimdi eşim bu durumdan çok rahatsız sürekli şant yerlleri yanıyor ve sızlıyo bu durum normalmidir ayrıca ikinci şant takılması normalmidir

  3. kemal diyor ki:

    mrh ben hidrosefali hastasıyım beyinden ameliyat oldum yalnız şant takılmadı şu anda çalışmıyorum baş ağrısından dolayı işten ayrılmak zorunda kaldım hala kontrollere gidiyorum malulen nasıl emekli olabilirim 3700 gün pirimim var yardımcı olursanız sevirim

  4. EŞREF diyor ki:

    ANNEMİN BEYİN KÜÇÜLMESİNDE 2 SENE ÖNCE BEYNİNE ŞANT TAKILI ŞİMDİLERDE İSE BAŞINDA AĞRI VE UYUŞMA OLUYOR BUNUN AMELİYATLA Bİ ALKASI VARMIDIR BUNU MERAK EDİYORU

  5. dudu diyor ki:

    benim annem beyninde su var dediler hortum takılacak cuma günü bunun bir zararı var mı ve ne kadar kalması gerekiyor.

  6. ogu diyor ki:

    degerli hocam benim yegenim antalyada 2,5 ay once motor kazasi gecirdi ve alnin’i bariyere carpti su anki bildigime gore alin kemigi yok yaklasik bir ay once yogunbakimdan cikmisti ama beyinde olusan enfeksiyondan sonra tekrar yogun bakima almislar ve sant takmislar siviyi disari atmasi icin kendisi 19 yasinda ve halen yogun bakimda bu durum ne kadar surer ve tekrar sagligina kavusma ihtimali nedir kendisi antalya tip fakultesinde yatiyor simdiden tesekkurler

  7. sila diyor ki:

    kardesime beyinde su toplamasi teshisi konuldu tedavi uyguladiklarini soyluyolar ameliyatsiz tedavisi varmi su an azaldi demis doktor ben arastirdim ameliyatsiz mumkun degil nasil bi seydir bu lutfen Bilgi verin 26 yasinda kendisi

  8. eren diyor ki:

    benım 5 yasında kardesım var onunda beynınde su kıtlesı var yanı anaktoid kıs var amalıyat olcak durum ıle ılgılı bılgılerınıze ıhtıyacım var doktor sant takmadan once daamr yollarını acmayı denemek ıstıyolar bu amalıyat yuzde kac basarıyla gerceklesıyor ve rıkslerı nelerdırrrr :(( ???????

  9. ismail diyor ki:

    Sevgili hocam,
    Babacığım 80 yaşında bugüne kadar ve bugünde tüm işini kendi yapar ve Son günlerde sol ayağını sürümeye başladı.Ama hani çocuklar ayakkabılarını sürerek yürler ya 3 yada 4 normal adım sonrası sürüyor.Dr.lar sıvı birikiminden kaynaklandığı tesbiti ile şant takmayı uygun buldular.Anestezi tetkikleri çok uygun dediler.Ancak şant takımı sonrası yaşanan problemlerin hikayelerini okuyunca endişelenmeye başladık.Zira biz köyde ikamet ediyoruz.Bu yaştaki bir kişiye ilaçlı tedavi uygulansa daha uygun olmazmı.Değerli açıklamalarınız bize yön verecektir.Sevgilerimle,

  10. şerif diyor ki:

    Hocam ben 2005-06 yılların da 3 ameliyat geçirdim hidroseferi nedeniyle şant takıldı şimdi çok şkür srun yok.Askeriyedende çürük aldım.Acaba bir özurluluk derecesi veriliyomu kurula girsem.Teşekkürler hocam şimdiden

    • Deva diyor ki:

      sevgli şerif özür derecesi için kapsamlı araştırmak gerekiyor buradan direk olur veya şu olur demek doğru olmaz

  11. çiğdem diyor ki:

    mrb ben çiğdem yıgenım 2,5 aylık beyınde sıvı toplanması var ve yarın sant takılıcak bazı endıselerımız gata hastahanesınde amelıyat olucak bu konuda bılgılerınıze ıhtıyacım var sımdıden tesekkur ederım

  12. mustafa diyor ki:

    hocam benim babam 44 yaşında 43 yaşında bir kiriz geçirdi 1 hafta yogun bakımda kaldı biz kalp biliyorduk çünkü düşmeden bir ay önce kendisini yorgun hissettigini söyledi hastaneye gittik ritim bozuklugu var dediler 6 saat gözetim altında tutuldu kendisine serum ve belog diye igneler seruma verildi ritimler normale döndü dedigim gibi bir ay sonra aniden kasıldı gözleri fırlayacak gibi oldu diliniısırdı ve bayıldı hastaneye gittik acilde kendisine şok yaptılar ve solnum cihazına bagladılar ve kendisine anjo yapıldı daha sonra kalp de bir şey yok beyın dediler çekilem mr sonrası beyinde ödem oluştugu su brikintisi oldugu söylendi ve amelıyat kendısıne şant takıldı adını hidrosefali koydular babam şuan iyi fakat çalışamıyor kendısıne nasıl iş göremez rapuru alırız saygılar

  13. HARIKA diyor ki:

    Anneme sant takıldı yorumları okuyunca tedırgın oldum ben henuz goremedım sant dun takıldı ve herkez cok ıyı gorundugunu soluyo tekrarlaması kısıye gore degısırmıs zaten annem cok dıkkatlı yasıyan bı ınsan daha oncede beynınden tumor alınmıstı oda tekrarladı hocam ama nobetlerının nedenı suyun cogalmasıymıs kaymasının bı tehlıkesı varmı bu rısk herkezde vamı hocam cok tedırgın oldm yorumları okuyunca yarısınıda okuyamadım zaten ALLAHIM HERKEZE SIFA VERSIN SU MUBAREK GUNLERDE ICINDE ANNEMEDE

  14. Gözde diyor ki:

    Anneme sant takıldı yorumları okuyunca tedırgın oldum ben henuz goremedım sant dun takıldı ve herkez cok ıyı gorundugunu soluyo tekrarlaması kısıye gore degısırmıs zaten annem cok dıkkatlı yasıyan bı ınsan daha oncede beynınden tumor alınmıstı oda tekrarladı hocam ama nobetlerının nedenı suyun cogalmasıymıs kaymasının bı tehlıkesı varmı bu rısk herkezde vamı hocam cok tedırgın oldm yorumları okuyunca yarısınıda okuyamadım zaten ALLAHIM HERKEZE SIFA VERSIN SU MUBAREK GUNLERDE ICINDE ANNEMEDE

  15. selahattin diyor ki:

    kardeşim 29 yaşındaydı beynin de su toplanmış dediler bakır köy hastenesi bu tanıyı koymuştu ama ameliyat yapmadılar hastalanmasıyla kaybetmemiz 1 hafta sürdü neden ameliyat yapmadılar o zaman inasan hayatı bu kadar ucuzmu o zaman

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva