Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > cildiye Hastalığı ve Tedavisi

cildiye

Soru :

vaj**l bölgede kaşıntı için hap ve krem kullanıyorum.adet gördüm ilaçlara ara vermeli miyim?

Aranan Kelimeler:

22 Aralık 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“cildiye” için 12 Yorum

  1. xx diyor ki:

    meraba üç gün önce yüzüme expigment kullandım ve bi tüpü iki günde bitirdim yüzüm berbat halde yandı resmen kızardı şişti ve gerildi yemek yiyemiyorum iki gündür ve 2 gün sonra da nişanlımin yanına gidecem ne olur bişey soyleyin ne yaparsam geçer yüzüm çok aciyor uyuyamiyorum agridan gerilmeden

  2. uğur diyor ki:

    Hocam merhaba.Askerdeyken iç çamaşırLarı herkesLe birlikte makinada yıkatıyordum. ve Penisimde kızarıklık çıktı. Doktora çıktım Travacort die bi krem verdi kullandım geçti kızarıkLık ama ihtiyacımı giderirken tekrar kızarıyor.Sİvile gelince de Laminox die bi krem kullanıyorum yine aynı şekilde oluyor !

  3. missmoustache diyor ki:

    yada acımın ön kısmınn tekrar eskı halıne gelmesını nasıl saglayabılırım dedgm gbı asırı dokulme yok ama yakından bakınca cok belli oluyor sacım nasıl eskı halıne döner :(

  4. missmoustache diyor ki:

    daha onceden cildiyeye gtmstm sacımn dbi kabuklandgı ıcın ve cilt hekımı egzama oldgmu soyleyrk ‘kadolin’ adlı bı sac sampuanı verdı bn onu 1 yıl kadr kullandm sonra bırktım ama bn sampuanı brakalı nrdeyse 3 yıl olmustur .s yapabilecegım baska bısey yokmu ./?

  5. missmoustache diyor ki:

    merhaba (:
    ben 17 yasnda bı kızım..
    benım bi sorunum var ve sıze dile getirmk istedim cunku endıse duymaya basladım..
    benım sac diplerim kabuk kabuk oluodu ve sac diplerimi kasıdıkca saclarım önden acılmaya basladı..henuz o kadar abartılı derecede bı dokulme olmadı fakat ufak ufak sclarım önlerden acılmaya basladı annm meyve sebze yemedgm için oldgnu söylüyor fkt dha önceedn böle bi sorun yoktu.. bu sene olmaya bsladı ve kel kalmaktn korkuyrmmm :( lütfeeeen aciLLLL yardım edın ne yapmalıyım :(

    • Deva diyor ki:

      sevgili miss vitamin eksikliğinden olabileceği gibi egzama kaynaklıda olabilir o yüzden bir cilt hekimine muayene olun

  6. asdfg diyor ki:

    vaj**l bölgede kaşıntıdan dolayı travazol krem, xyzal hap ve permasol dezenfektan kullanıyordum.Adet gördüm ilaçları kullamamda bir sakınca var mı?

  7. kaoscd diyor ki:

    suan bepanthen plus aldım kullanmaya baslayacagım ıns ıse yarar yaramazsa sızden baskası yardım edemez bana.:S

  8. kaoscd diyor ki:

    hocam yuzum ıcın saglık ocagına gıttım bana expıgment adında bır krem verdı ama bırsey soylemedı nasıl kullanacagımı bende gelısı guzel surdum gunduz gece ve gunes ısınları yaktı yuzumu yanık gıbı ızler kaldı ve 6 aya yakın oldu hala gecmedı. ınt ten arastırdım koruyucu krem kullanmam gerekıyormus ysnlıs kullandık ne yapmam lazım cok kotu oldu yuzum acıl yardım pleas

  9. Deva diyor ki:

    Doktorunuzun tavsiye ettiği şekilde kullanın

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva