Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > CİLT lekesi ve sir ağda Hastalığı ve Tedavisi

CİLT lekesi ve sir ağda

Soru :

2 Gün Önce Gözlerimin sag ve sol taraflarına hazır sir uyguladım fakat 2 gundur yanık izi gibi gecmedi ne yapmam lazım :S

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , ,

12 Nisan 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“CİLT lekesi ve sir ağda” için 13 Yorum

  1. elif aktaş diyor ki:

    ya benm dudğımın üstü ağda yanığı oldu ve simsiyah kapatıcı kullansm bile leke beli oluo ve ben bundan çok rahatsızım bana ne önerebilirsiniz lütfen yardım edin bana :( expigentte kullandım hiç bi işe aramadı

  2. gulcın diyor ki:

    benım ıkı seneden berı yüzümde ağdadan oluşan lekeler var
    doktora gıttım gunes lekesı dendı ama ben ağdadan olduğunu bılıyorum ve bır cok krem kullandım hıcbır faydasını gormedım bana bır cvb vermenızı rıca edıyorum sımdıden teşekkürler

  3. Serap diyor ki:

    Sayin deva sir agdadan dolayi dudak ustumde siyah biyik gibi duran lekeler olustu nasil yok edebilirim xardimci olun ltfn

  4. nazlı diyor ki:

    arkadaşlar bende sir ağda yaptırdım göbeğimde tahriş oldu snr kahverengi oldu geçmesi için ne yapmam lazım morelim çok bozuk leke oldu hep :(

  5. naz diyor ki:

    genital bölgeye sir ağda yapmıştım ama tamamen derisi kalktı çok caım yanıo ne şuan yanık derisi soyulmak üzere..kararma yaparmı yda başka bi rahatsızlık olurmu nasıl tedavi edebilirim yardımcı olurmsunuz lütfenn

  6. osman diyor ki:

    mrb benimde yüz ağdası sonuçu yüzümde kırmızılıklar oluştu sanırım tahriş oldu çok leke kalır mı nasıl geçer şimdiden tşkler.

  7. Doktor Deva diyor ki:

    Sevgili demet bir cilt hekimine görünün ve gerekirse renk açıcı kremler kullanılabilir

  8. demet diyor ki:

    ya benımde yüzümün sağ tarafında sir agdadan sonr lele kaldı simsiyah oldu yaklasık 5 aydır gecmedı napcagımı bılmyorum utanyrm sokaga cıkarken hep sacımı acık bırakmak zorunda kalıyrm fondotensız kapatıcısız dısarı cıkamyrm napmam gerekıyo nolur nolur bilgilendırın benı psikolojım bozuldu yaa

  9. melek diyor ki:

    tesekkur ederımm ıns kalıcı olmazz moralım cok bozuldu okula gıtmedım :(

  10. Doktor Deva diyor ki:

    Cildinizi sir ağda tahriş etmiş hassa bölgelerde bu gibi sorunlar yaratabiliyor o yüzden nemlendirici bir krem sürün bir hafta içerisinde normale dönecektir

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva