Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > diş ile ilgili Hastalığı ve Tedavisi

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

diş ile ilgili

Soru :

20 yaş dişi çıkarıyorum sağ taraftakiler çıktı sol altttaki dişim çıkıyor ve çok acıyordu az önce yemektren sonra fark ettim ki dişimin biraz üzerinde damak ta değil tam o yumuşak bölgede kan toplanmış korkuttu beni acaba diş çıkarıyorum diye mi oldu :( antibiyotik mi kullanmam gerekir

Etiketler:

26 Haziran 2010

“diş ile ilgili” için 151 Yorum

  1. Buse diyor ki:

    merhaba yaklaşık üç gün önce arka dişim Çekildi bugün fark ettim o Çekilen yerde beyaz sert bir şey belirmiş bu ne olabilir ?

  2. serkan diyor ki:

    merhaba hocam…ben metal desteklı protez taktırdım ancak sağ tarafta(alt-üst)iltıhap vardı…antıbıyotık verıldıkten sonra kanal tedavısı ve dolgunun ustune protez takıldı ancak hap yutamadıgım ıcın antıbıyotik’i yarım yamalak ıctım…şuan ağrılar başladı…eskiden şişlikte oluyordu ancak şuan şişlik yok normal ağrı var giderek artmaya baslıyor…etkili bir şurup varmıdır?

  3. ilker diyor ki:

    Merhaba Doktor Bey 14 yaşındayım azı dişim çürük ve ortası boş yemek yerken azı dişimin yanları kırıldı dişim sağlamken doktora gitmiştik ve kanal tedavisi yapılcak dedi ama tabi hemen başlamadı kanal tedavisine çünkü dişimde iltihab vardı ona göre ilaç verdi ve kullandım geçmişti geçtikten sonra bidaha doktora gitmedim yemek yerken dişlerimin iki kenarıda kırıldı yine kanal tedavisine başlarlarmı yoksa çekerlermi ama doktor cekilirse diş gelemz dedi

  4. Kamile diyor ki:

    Merhaba .

    14 yasındayım ve şua arka dişim köküne kadar çürük ben ne yapcagımı şaşırdım ağrı yapmıyordu ama şimdi çok acıyor. Bana çürük diş kana karışırsa kanser riski var dediler çok korkuyorum doktora gittim ama tedavi etmedi özel bi doktora gittim oda üstünü düzledi sadece ben ne yapcagımı şaşırdım lütfen yardım edin…

  5. Zuhal diyor ki:

    Merhaba Doktor Bey;
    Dişim apse yaptığı için doktor bana antibiyotik verdi ve çekileceğini söyledi.Eczaneden verilen antibiyotiği aldım Rovagyl (spiramisin).Ben emziren bir anneyim, 2 aylık bebeğim var,doktora bunu belirttim.Ancak verilen antibiyotiğin prospektüsünü okuduğumda süte geçtiği ve yeni doğan bebeklerde mide rahatsızlıklarına yol açabileceği, emziren annelere önerilmediği yazmaktadır.
    Acaba doktor yanlış ilaç vermiş olabilir mi, bu ilacı içmeli miyim?
    Sorumu cevaplayacağınız için şimdiden Teşekkür ederim.

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz