Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > dudak yarılması Hastalığı ve Tedavisi

dudak yarılması

Soru :

iyi günler.benim şikayetim dudagımın tam kenarında yani üst dudakla alt dudağın birleştigi yerde bi kesik var..ufak bi kesik ama canımı çok yakıyor..ve kesiğin oldugu yerde deride ve dudagın üstüde soyulmuş kırmızı renkte..yemek yerken ve konuşurken canımı çok yakıyor..ve bu kesik kendiliginden oluştu..bende ugraşınca kesigin etrafı soyuldu..lütfen yardımcı olun canım çok acıyor..

Aranan Kelimeler:

Etiketler: ,

09 Mayıs 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“dudak yarılması” için 59 Yorum

  1. eray diyor ki:

    ya benimde arkadaşım yumruk attı çok canım yandı üst dudağım içten yarıldı hatta bakıldığında çok fena gözüküyor dikiş attılar çok canım yanıyor bi tavsiye ???????????.

  2. uğur diyor ki:

    düştüm ön dişlerim dudağımmı çok kötü yardı doktora gittim dikiş atmadı başka doktora gitmem gerekiyormu yaram derin

  3. Abdullah diyor ki:

    ben düşüp dudağımı yarmıştım fakat şimdi kötü gözüküyor buna ne yapılabilir estetik ameliyatı olur mu

  4. leyla diyor ki:

    cocuq dusub dudagini yarilmishsa ne yapmali. tesekkur .

  5. salih diyor ki:

    benim dudak yanı kesildi ayrıca içtende ve dikiş atıldı dudağım şişdi kesilen yer ve her seferinde kanıyor etopan thiocilline augmentin verdiler ama canım çok yanıyor arkadaşlar.

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz