Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > ele bulaşan spermden hamile kalınırmı Hastalığı ve Tedavisi

ele bulaşan spermden hamile kalınırmı

Soru :

erkek arkadaşım elime boşalmıştı, bende elimi suyla yıkadım ancak elimde hafif bi kayganlık kaldı.arkasından birkaç dakika bile geçmeden wc ye küçük tuvaletimi yapmak üzere gittim, tuvaletimi yaptıktan sonra vaj****mı tuvalet kağıdı ile kuruladım, bu esnada elimden vajinama sperm bulaşmışmıdır bilmiorum ve kalırmıyım diye çok tedirgin oluyorum,elimle direk vaj*****ya temas etmedim bu olayın ardından tam günümde regli oldum sanki her zamanki kanamamdan biraz daha az oldu gibime geldi ancak rengi ve kıvamı normaldi, hamilemiyim

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , ,

29 Haziran 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“ele bulaşan spermden hamile kalınırmı” için 504 Yorum

  1. Bilal diyor ki:

    Doktor bey kız arkadasımla cinsel birlesme sonunda elime bosaldım.Elimi silmedim yaklasık 15 dakika sonra bosaldığım elimi kullanarak kız arkadasımının orgazmını sağladım.Hamile kalma riski varmıdır?Ertesi gün hapı kullanmalımı?Cok aciiil yardımınıza ihtiyacımız varr:(

  2. gamze diyor ki:

    Hocam lutfen yardim ediniz erkek arkadasim elime bosaldi gittim ellerimi yikadim sonrada vajinami yikadim hamile kalma riski olabilir mi lutfen acillll

  3. fatma diyor ki:

    Hocam 2 ay önce erkek arkadaşım boşaldı elini sildi sonra iç çamaşırımın üstünden klitorisimi oksadi sonra eli bir ara ic camasirimin icinden dudaklara degdi ilk ay adetim leke gibi oldu 2. Ay normaldi ama şimdi karnımda şişlik var hamile olabilir miyim

  4. İrem diyor ki:

    3 hafta once sevgılın zevk suyu elıme bulaştı elımı ıslak mendıl ile sildim sevgılım silmedi 15 dakika falan sonra elim cinsel organıma değdi bir sıkıntı var mıdır cok korkuyorum lütfen yardımcı olun :(

  5. kubra diyor ki:

    Hocam nisanlimla sevisirken zevk suyunu eliyle sildi ve 1 2 dakika sonra o eliyle preZervatif takti elinden prezervatife sperm gecme ihtimali var mıdır

  6. gamze diyor ki:

    Hocam erkek arkadaşımın spermi elime bulaşmışti sildim sonra yıkamayı unuttum eve geldim sonra elimi vajinama dokundurdum iç kısma adet oldum az lekelenme gibi oldu ve gögüslerim şiş sizce hamile kalma ihtimalim var mı lütfen yardım edin

  7. gamze diyor ki:

    Hocam sevgilim elini sildikten sonra vajinama dokundu ic dudaklarin biraz üst kısmına 10 gün sonra adet günümdü leke gibi oldu adetim gunde 1 ped anca kullandim 4 gün sürdü bitti 12. Gün oldu üstünden ama göğüslerim çok şiş acıyor hamile miyim lütfen yardım edin

  8. yiğit diyor ki:

    Merhaba. Sevgilimle yüzeysel bir ilişki yaşadık. pe**s ve vaj***na hiç birbirini bile görmedi. ama ele biraz sperm bulaşmış sonra sevgilim iç çamaşırına değmiş elini. Bu ilişki 18 nisanda oldu. Sevgilimin adetleri duzensizdi zaten. Önceki adet tarihinin bitişi 11 Nisandı. ilişkiden sonra 6 Mayısta adet oldu. Adeti 6 gün sürdü. sevgilim adetinin miktarı ve rengine normal dedi. Fakat bu aralar bir iki kilo aldı. Dün akşam da bir yemekten tiksinip midesi bulanmış. Lütfen cevap verin. Test yaptiramiyoruz. Ama adeti üstüne görme değil çünkü rengi miktarı aynıymış . Hamile mi acaba :(

  9. Mustafa diyor ki:

    Merhaba ben sevgilimle yüzeysel bir ilişki yaşamıştım 18 nisanda. 6 mayısta adet oldu. adetim normal dedi. Ama benim içim içimi yiyor. Galiba üstüne görme diye bir şey varmış. Sevgilimde mide bulantısı kusma baş dönmesi memelerinde değişim gibi şeyler yok. Fakat bu aralar biraz kilo aldı. Beni huylandırdı bu durum hamile mi acaba?

    • Deva diyor ki:

      isterseniz test yapabilirsiniz

      • Mustafa diyor ki:

        ilk 2 adetini normal oldu fakat 3.adeti 7 gün gecikti gebelik olabilir mi?

        • Deva diyor ki:

          test yaptınız mı

          • Mustafa diyor ki:

            Sayın doktorum test yapacak herahangi bir imkanımız yok size danısıyoruz. İlişkiden sonra iki adetini normal olup 3.adetin 19 gün geçmesi normal mi? Bu arada ilişkiden 5 ay önce kemoterapi alıyordu kemoterapinin yanında “Yasmin” adlı hapı bunlar bozdu zaten adet düzenini. Benim sorum size şu, 19 gün geçmesi hamilelikten olabilir mi yoksa kemoterapi ve aldığı ilaçların düzensizlik yapmasından mı?

          • Deva diyor ki:

            daha önce düzenli adet görmesi gebelik ihtimalini düşürüyro

          • Mustafa diyor ki:

            Adetleri ilişkiden önce düzensizdi zaten. İlişki 18 Nisanda oldu ilişkiden sonra 6 Mayısta adet oldu ardından 24 Mayısta Tekrar adet oldu. Bazen aynı ayda 2 kere adet olurdu ama su an 60 gündür adet görmüyor hormonal mi yoksa gebelik ihtimali var mı?

          • Deva diyor ki:

            gebelik olması zor isterseniz test yapabilirsiniz

  10. gülşah diyor ki:

    sevgilim peçeteye boşaldı ve elini kuru peçeteyle temizledi 30 dk sonra vajınama parmagını soktu bende 22 saat sonra ertesi gün hapını kullandım bu durumda hamile kalma riskim var mı acil cevaplarsanız sevinirim

  11. Mustafa diyor ki:

    iyi günler hocam sevgilimle cinsel organlarımıza dokunarak küçük çaplı bir sevişme yaşadık. Sevgilimin eline bo?***d?m. Ellerimizi mendile sildik sonra mendili ıslatıp tekrar sildik. 10 dakika falan elele tutuştuk ardından sevgilim üzerini düzeltirken elini iç çamaşırı dışından vaj***s?na değmiş. 12 gün oldu. Sevgilim adet düzensizliği yaşıyor. Bana memesinde ağrısız dolgunluk olduğunu söyledi ve akıntı oldugunu söyledi. Hamile mi? Yaşımız küçük lütfen bizi aydınlatın.

  12. seda diyor ki:

    hocam çok acıl cevap verırseniz iyi olur . erkek arkadasımla kesınlıkle cinsel organlarımız deymedi. o agzıma boşaldı ve ben tukurdum gerıde kalanları temızledık . elimi selpakla sildim sevgilimde eline su döktü ve selpakla silip vajına ıcıne soktu parmagını acaba bu sekılde hamıle kalmak mumkun mu ? zaman aşımı 1-2 dkıkadır . LÜTFEN ÇOK ACİLLLL. birde yumurtlama günümdü.

  13. Yusuf diyor ki:

    Sevgilimle cinsel organlarımıza dokunarak seviştik sonra ben sevgilimin eline bo?***d?m. Sevgilim elini mendile sildi sonra mendili ıslatıp tekrar sildi ben de aynisini yaptım ilk sildim sonra islatip tekrar sildim. El ele tutuştuk aradan 5 10 dakika geçti bu sekilde, sevgilim toparlanmak için hazırlanırken eli ic camasirina değmiş korkuyoruz yaşımız küçük bir sorun olur mu?

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva