Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > Enjeksiyon sonrası ayak düşme Hastalığı ve Tedavisi
Sponsor Bağlantılar

Enjeksiyon sonrası ayak düşme

Soru :

slm hocam enjeksiyon sonrası ayak düşmesi babamda da meydana geldi ama yukarı doğru kaldırabiliyor çekebiliyor ama pedala basmada sorun var sural ve tibia sinir ileri derece de hasar gormus dendi emg sonucu emg 2 buçuk ay geçtikten sonra çekildi.kalıcı mıdır hocam yoksa cerrrahi yada lazer tedavi ile eski gunlerine donermi babam .şimdiden teskkurler cevap için

Aranan Kelimeler:

18 Haziran 2012

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Enjeksiyon sonrası ayak düşme” için 1 Yorum

  1. hasan16 diyor ki:

    slm hocam ben yakın tarıhde spnal tm amelıyatı oldum ama amelıyattan sonra bacagımda uyusma oldu ve daha sonra bacagımı bılek kısmından ıtıbaren cekememeye basladım ve bana daha sonra ayak dusmesı dıye tabır edıleen bır hastalık kondu ve bacagımın omur boyu böle devam edecegımı söledıler sızce ben ne yapmalıyım sımdıden hersey ıcın tsk

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz