Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > Gebelikte nar yemek Hastalığı ve Tedavisi

Gebelikte nar yemek

Soru :

Deva bey merhaba ben 2 aylık hamileyim nar yemek istiyorum aşeriyorum nara ama bana yeme dediler sizce nar zararlımı

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , ,

13 Eylül 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Gebelikte nar yemek” için 17 Yorum

  1. Aysel diyor ki:

    merhaba.25 haftalik gebeyim.nar cok seviyorum.doktor nar fazla yenilse ne zararlari ola bilir?gunde kac tanenin zarari olmaz?

  2. dilare diyor ki:

    hamilelikde nar yemek olar?

  3. suzan diyor ki:

    merhaba deva hocam ben 8 haftalık hamileyim ve havallar soğuk oldugu için grip olmamak için hergün 1 adet nar tüketiyorum peki bu şekilde zararı olabilir mi?

  4. dikkat diyor ki:

    eğerki normal doğum düşünüyorsanız çok dikkatli olun doktorunuzu iyi seçin çünki artık okardar çok doğum komplikasyonu gelişiyorki doktor hatası yüzünden yüzlerce çocuk anne rahminde sağlanken doğum anında sakat kalabiliyo oksijensiz kalbiliyo yürüyemiyebiliyo kolları yanlış çekimden dolayı omuz felci olabiliyo ve ömür boyu kalıcı olabiliyo üzülmek istemiyorsanız çok dikkatli olun

  5. zeynep diyor ki:

    6buçuk haftalık hamileyim canım sılılmış nar suyu istiyo ama içmeye korkuyorum.düşük tehlikesi oluşturuyomuş.başka meyve sularıyla sıkıp içsem olurmu ayrıca progesten kullanıyorum arada lekelenmelerim oluyo

  6. halide diyor ki:

    duyduğuma göre her kez narın iyi geldini sölüyor bu durumda ne yemeli ne tüketmek gerekir??????

  7. lina diyor ki:

    merhabalarr bende geçen gün 15 tane kadar midye yedim hamileyken midye yemenin zararlıolduğunu bilmeden 5 aylık hamileyim içim çok huzursuz bu konuda bilgisi olan varsa lütfen beni bilgilendirin…. :(

  8. lina diyor ki:

    merhabalarr bende geçen gün 15 tane kadar midye yedim hamileyken midye yemenin zararlıolduğunu bilmeden 5 aylık hamileyim içim çok huzursuz bu konuda bilgisi olan varsa lütfen beni bilgilendirin :(

  9. sema diyor ki:

    merhaba ben 17 haftalık hamileyim bana danar yememem ve nara dokunup kendi vücuduma dokunduğumda bebekte leke olucağı söylendi ama ben inanmıyorum gerçekten böyle birşey olması mümkünmü?

  10. döndü diyor ki:

    hamilelikde nar yemenin bir sakıncası olurmu
    bi delgide önerilmediği azıyordu 28 haftalık hamileyim ve son 4 haftadır ortalama günde 1 tane nar yiyorum bebeğime yada bana zararı olur mu?
    teşekkür ederim

  11. Doktor Deva diyor ki:

    Kötü kolesterolü düşürüp, damar tıkanıklığını önler. Kalbi koruyup, düzenli çalışmasına destek olur.

    Yüksek tansiyonun düşmesinde etkilidir.

    Özellikle meme kanserinde, kanser hücrelerinin büyümesini engeller.

    Yoğun C vitamini içeriğinden dolayı, vücudun savunma sistemini güçlendirip, özellikle kış hastalıklarına karşı iyi bir koruyucudur.

    Kan şekerini düzenler.

    Meyve kabuğunda bulunan alkaloit, tanen ve glikozitler, ishali keser, kurt düşürür. Özellikle kanlı ishalde etkilidir.

    Meyve kabuğu ayrıca virüs ve bakterilerin öldürülmesinde kullanılır. Bu nedenle meyve kabuğundan hazırlanan ekstresi, cilt üzerindeki enfeksiyon ve yaraları iyileştirir.

    Nar ağacından hazırlanan preparatlar, bağırsak tenyalarını düşürür.

    Kansızlık ve dişeti hastalıklarında kullanılır.

    Faydaları bunlar ama abartmamak şartıyla tüketilebilir

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva