Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > göğüs ucu kaşıntısı Hastalığı ve Tedavisi

göğüs ucu kaşıntısı

Soru :

Merhaba.Benim göğüs ucum kaşınıyor. Kaşıdıkça geçmiyor aksine daha çok kaşınıyor.Meme ucunun üstünde de az ama yine de kabuk olduğunu farkettim.Adet düzensizliğim de var. Bunla alakası var mıdır bilemiyorum…

Aranan Kelimeler:

Etiketler:

10 Aralık 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“göğüs ucu kaşıntısı” için 14 Yorum

  1. izmirli diyor ki:

    merhabalar,

    benim annem 55 yaşında, 1 senedir adet görmüyor adetleri kesildi artık. Annemin gögüd uçları kaşınıyor, kızarıklık yok ağrı yok sadece kaşıntı var, ve arada kaşıntılar geçiyor sonra tekrar başlıyor. Sizce ne olabilir? allah korusun kötü hastalık olmasından korkuyoruz. Sorumu biran önce cevaplarsanız çok sevineceğim, şimdiden teşekkürler ve kolay gelsin..

  2. buket diyor ki:

    merhabalar ben buket.öğrenciyim.12 yaşındayım ve göğüs ucum kaşınıyor ama tek bir tarafı kaşınıyor neden olduğunu bilmiyorum ama bende iltahaplanma var ondan şüpheleniyorum cevap yazarsanız sevinirim…

  3. Suna diyor ki:

    Hocam endoskopide antral gastrit endoskopik biopsıde hafif kronik yangı var bana 10 sene once gastrt teşhsi konmuştu ama en çok yemeklerdn snraki sancım benı rahtsz ediyo karnım çok agryo ve ishal oluyorum daha snra rahatlama oluyor en çok sabh kahvaltdan sonra sancım oluyo ayrıca zayıf olmamda beni çok uzuyo daha yeni mezun oldum bu sancımla ılgli bi ılaç almdan çalısmayı duşunmyorum çunku sosyal olarakta rahat dglm aniden sancm bşladgnda rahatsız oluyorum hçbir is yapamaz oluyorum ince bagrsakta 5 mm polip oldugunu soyldıler acaba bu mudur sancı sebebı yoksa psıkolojık mı hocam lutfn yardm edn

  4. Suna diyor ki:

    Hocam 2 senedir gögus uçlarımda şiddetli bır kaşıntı var ama son 1 yıldır sol gögsumde yanlzca kasımaktan yoruluym bazen fakat şiddeti daha cok oluyo çok zayıfım yedigm yemekler sancı ishal yapyor tam uykuya dalmadan bile kafamı yastga koydugum gibi agzmdan çok fazla su gelyo gaz agrım bagrsakta bazen 6 gun suruyo parazitten şuphelendim kendimde hemşireyim gastroda hocam 1 hafta yatırdı kolonoskopi ve endoskopi yapıldı her turlu tetkikler yapıldı snuclar temiz çıktı dışkıda parazit bkıldı bisey cıkmadı ama bu agız kokusu su gelmesi ve gogsumdkı kasıntı beni çok rahtsz ediyo zayıflgmdanda cok şıkayetçıym lutfen yardm edin bisey yok denilyo ama niye boyleym şimdiden teşekkurler saygılarmla

  5. seda diyor ki:

    merhabalar bnmde her iki göğsüm çok kaşımıyor direğind eyara oldu gib 18 ayşındaymm vede içine çekşiyormu gibi ? nedenn acaba

  6. SEFER diyor ki:

    Selam benim vücudumun her yerinde daha cok bacaklarimda ve kollarimda sag meme ucuna yakin bölgelerde ve yüzümde kaşıntılar var bazi bölgelerde kaşıntıya bagli yani kaşıntı yaptikca uvak sanki sinek isirmis gibi kizarik ve siskinlik oluyor,bu bölümlerin kasintilari sonra yine dokundugum zaman tekrarliyor,bir aydir bu böyle,yasim 50 kilom 88 boyum 1.69cm.Kan sekerim ac karna 5.9 tok karna 6.8 arasi oynuyor.idrarimda bir sorun yok,diskimdada.Ama siyah cayi cok iciyorum günde 6 bardak sekersiz.Kahve günlük sekersiz 2 bardak iciyorum.Haftada 2 bardak alkol aliyorum.Normal türk yemekleri yiyorum.Disarda yimiyorum ev yemekleri yiyorum.Kan bagişi yapiyorum 3 ayda bir,bagiş yaptikdan sonra 10 gün demir vitamini aliyorum.Demir vitaminide alerji veya kaşıntı yaparmi?Öyle bir hastalik sorunum yok ilac almiyorum.Durum bundan ibaret cevab verirseniz sevinirim.Tesekurler

  7. semra diyor ki:

    1 aydır sag gögüs ucumda kaşıntı agrı var ne yapmalıyım

  8. selim diyor ki:

    merhabalar ben 33 yasında bır bayım.turızm sektorunde calısıyorum..vucudumda dokulmeler ve kasıntılar olustu..ama bu son zamanlarında sağa meme ucum kabuklanamay basladı ve arasıra sankı sıvı akıyor..fılm cektırdım guatır amelyatı oldmustum bu yuzden olabılır dedıler..

  9. Deva diyor ki:

    Vücudun herhangi bir yerinde hissedilen ve böcek dolaşıyormuş hissi, hafif yanma ve batma gibi rahatsızlıklarla ortaya çıkan kaşıntıya, tıp dilinde pruritus veya kaşeski denir. Kaşıntıyı doğuran nedenler çok çeşitlidir. Bunlar şöyle sıralanabilir:
    – Sabun, çamaşır tozları ve bazı boyaların neden olduğu kaşıntılar.
    – Yün veya naylon giyeceklerin neden olduğu kaşıntılar.
    – Bazı kimyasal maddelerin neden olduğu kaşıntılar.
    – İstiridye, yumurta, süt, çilek, soğan gibi bazı besinlerin neden olduğu kaşıntılar.
    – Bazı ilaçların neden olduğu kaşıntılar.
    – Şeker, karaciğer, böbrek hastalıkları veya löseminin neden olduğu kaşıntılar.
    – Kurdeşen, egzama, su çiçeği, kızamık, kızıl, kızamıkçık veya deri iltihabının neden olduğu kaşıntılar.
    – Mantarın neden olduğu kaşıntılar.
    – Kıl kurdunun neden olduğu kaşıntılar.
    – İshal veya kabızlığın neden olduğu kaşıntılar.
    – Sinirlilik ve ruhi sıkıntıların neden olduğu kaşıntılar.

    Tedavinin ilk şartı, kaşıntıyı doğuran sebebi bulmaktır. Bu arada mümkün olduğu kadar kaşımamaya gayret edilir.
    kaşıntınızın nedeninin belirlenebilmesi için bizzat :
    1) dahiliye uzmanına
    2) allerji uzmanına
    3) dermatoloji uzmanına
    4) nöroloji uzmanına
    5) psikiyatri uzmanına muayene olmanız gerekmektedir

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva