Göz çevresi morluk ve ağrıları

1 aydır göz etrafım, altıda dahil aşırı morardı we nerdeyse siyah denebilecek bir sewiyede damar o kadar net gözüküyor ki insan yüzüne çıkamaz oldum uyuşturucu bağımlısı gibi gözüküyorum sinüzit vs. hiçbiri yok kan değerlerim normal ama gün geçtikçe artıyo morluklar we bu damarlar feci şekilde ağrıyor ne yapmalıyım doktora gittim dahiliye ve nöroloji bölümüne ama ikiside ben nasıl tespit edeyim dedi tomografi sonuçlarına falan baktı ama yok bişi dedi sizce hangi dala gitmeliyim uzun süreli antibiyotik kullandım bu yüzden olabilirmi tedavi yöntemleri vs. çok zor bir durumdayım lütfen cwp layın şimdiden teşekkür ederim saygılar…


14 yorum “Göz çevresi morluk ve ağrıları

  1. gulten

    Merhaba 36 yasindayim sol goz altimdan baslayip yanagimdan kullak memesine kadar uzanan bir mor damar bulunmakta bunun icin ne yapabilirim hangi doktora gitmem gerekiyor

  2. Emir

    Merhaba hocam gözaltlarımda yanma hissi oluştu Bu 1 senedir devam ediyor.Bu son zamanlarda da sol gözümde bır kac kez agrı hıssettım bu sureklı olmuyor. Bu yanma hıssı benı aşırı derecede rahatsız edıyor Sebebi nedir öğrenebilirmiyim. Tşk ederim.

  3. damla deniz

    göz kenarlarım agrıyo ondan sonra morrıyo göz doktoruna gitim hiç bişi yok dyo sadece agrıyo yumruk yemş gibi sırf kenarı morarıyo neden nasıl geçer

  4. ışık

    Hocam gözaltı morluklarım 5yıldır var. Ve ne yaptıysam geçmedi çok rahatsız oluyorum benimle dalga geçiyolar. O kadar cildiye doktoruna gittim ama birşeyin yok dedi tahlil yaptırdım iyi çıktı. Ne yapmalıyım hocam ??:-(

    • bilurubin değerleriniz nasıl çıktı

  5. Efe

    Belrigin sekilde goz altımda morarmalar basladı onerebileceginiz bir krem vea tedavi yontemı varmı ?

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>