ince sesli erkeklerin sorunu ve tedavisi

hocam ben 20 yaşında bir erkek olmama rağmen sesim bir kızın sesi kadar ince .benim sesimi tanımayanlar telefonda beni kız sanıyorlar. sesimi kalınlaştırabilir miyim bunun icin ne gerekli ileride ögretmen olacagım çok endişeleniyorum.alay konusu oluyorm bazen

30 yorum “ince sesli erkeklerin sorunu ve tedavisi

  1. black

    ben 16 yaşımdayım ergenliğe geç girdim 9.sınıfın sonlarına doğru (14.5)yaşında yani boyum normal ama yuzum ve sesim çocuksu kollarımda neredeyse kıl yok ne yapmalıyım

  2. yarali dünyam

    LÜTFEN SU SESIME COZUM YOKMU YAKLASIK 4SENEDIR BIR KADININKINDEN KOTU CIKIYO HATA BAZEN HIC CIKMIYO VE BEN BUBSESIMDEN UTANYOR ACIK SOYLEMEK GEREKIRSEDOKTOR DOKYOR GEZDIM SEYHLERE GITIM SABAHA KADAR CAMILERDE OTURDUM AMA TEDAVISINI BULAMADIM YARDIMCI OLUN LUTFEN YAS17

    • ameliyatla yeni teknolojide çözümler var

  3. Muhammet

    15 yaşındayım ve hala daha sesim çok çok çok ince çıkıyor
    ama istediğim zaman kalınlaştirabiliyorum ama cok kalin oluyor duyduğuma göre ses çatallasmasiymiş doktora gittim dediki sıkıntı yok ama insani psikolojik olarak zaten bitiriyo arkadaşlar lütfen cozum

    • bu bir süreç biraz zaman vermek gerekiyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>