kadında zevk suyu

Merhaba!30 yaşındayım.Uzuuunnn süredir malesef çok da düzenli olamayan bir cinsel hayatım var.Karşımdaki insan beni tatmin etmiyor.Çoğu zaman içimde patlıyor der ya erkekler, onun gibi kalıyorum.Ancak son dönemlerde 2-3 aydır,ilişkiye başladığım anda zevk suyum çok fazla gelmeye başladı,hafif jel kıvamlı olarak…O kadar fazla geliyor ki,bu kez hem arkadaşım hem ben hissetmiyoruz.Daha önce ağır kaşıntı nedeniyle fungan adlı tablet ve ismini hatırlamadığım bir krem kullandım.Kremi pipet gibi birşeyle içime akıtmam gerektiğini söylemişti eczacı.Ama o günlerden beri zevk suyu daha fazla geliyor ve jel gibi olmaya başladı.Acaba yumurtalıklarımla ilgili bir şey mi?Ya da o krem nedeniyle bir rahatsızlık mı oluştu?Lütfen yardımcı olun.


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>