kasık atması

hayırlı calısmalar…
dun top oynarken kasıgımda tık dıye bı atma hıssettım ve gucumu yarı oranda kaybettim. yururken cok az sekiyorum ama otururken ve kalkarken feci sekılde sancıyla karsılasıyorum suanda buz tedavisi uygulamaktayım kendı ımkanlarımla duzelmek ıcın ne yapabılırım daha sonrasında ne yapmalıyım pc basında cevabınızı beklemekteyım ve sancım var tesekkur edıyorum..

51 yorum “kasık atması

  1. can

    hocam dun mac esnasında anı bı hareket yaptım ve kasıgımm attı bı agrı hıssettım ve kosmamı engelledı sonrasında agrılarım cok daha sıddetlendı yururken bıle acı cekıyorum yardımcı olun lutfen

    • liflerde sorun olabilir mutlaka muayene olun

  2. Hüseyin

    Merhaba hocam dün aksam antrenman yaparken sağ kasigimda lif attı ve çok acıyo ne yapmalıyım Atel kullansam olurmu??

  3. oktay

    doktorum benım 4 ay önce kasıgım basket macında attı doktora gittim kasık atmıs dedı dolgit fln verdei masaj yap dedi 4 ay oldu agrı yok ama havaya sıcradıımda tekrar atmıs gibi oluo maclarım baslıcak 3 aya eskı halıne getirmem gerek ne yapmalıyım

    • sevgili oktay tekrar muayene olmanız gerekiyor

  4. erkan

    mrb hocam iki gündür sağ adımımı adımımı attığımda sağ yumurtaya ağrı vuruyor bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk

  5. sinan

    size bir tavsiyem ..kasık ve lif atması oldugu zaman hiç tedavi yapmanıza gerek yok..çünkü tedavi yapsanda yapmasanda doktora gitsende gitmesende hiç bi faydası olmaz..2-3 hafta top oynamamanız koşmassanız kendiliğinden gececektir..ben bu olaylarla cok karsılastıgım için söylüyorum…….

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>