Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > kasık bölgesinde elle bastırınca ağrı ve pe**s uc kısmında şişme Hastalığı ve Tedavisi

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

kasık bölgesinde elle bastırınca ağrı ve pe**s uc kısmında şişme

Soru :

ağır kaldırdığım için oluştuğunu düşündüğüm bu pe**s ucundaki şişme ve sol ve sağa kasığının göbek kısmına doğru birleşen yere bastığımda ağrı ve acıma oluyo herhangi bir dışarı doğru çıkmış fıtık benzeri bişey ama ne olabilir ne önerirsiniz?

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , , , , ,

05 Temmuz 2010

“kasık bölgesinde elle bastırınca ağrı ve pe**s uc kısmında şişme” için 16 Yorum

  1. fatih diyor ki:

    Hocam ben body yani başladığım gün alt karın çalışırken veya mekik çekerken olmuş olması gerek kasıklarımda şişme var 3-4 gündür vede işer ken pe**s imde kökünde sünnetlik yerde değilde dibinde şişme oluyo 4 işe menin 2 sinde bu oluyo ve 1-2 saat sonra şişlik iniyor her hangi bir acı felanda yok yalnız,kasıklarında sağ ve solunda daha önce fıtık ameliyatı olduğum yerde (11 aylık ken oldum) baştırınca çok hafif bir acı var ve kasıklar tamemem şiş sabah kalkınca sadece fıtıklı yerler şişken aşşağısındaki şişlik geçiyor sonrasında tekrar geliyor KASIK FITIĞI olabilir mi ne dersiniz??

    • Deva diyor ki:

      kasık zorlanmış olabilir ama fıtık yönünde de araştırmak gerekiyor o yüzden doktorunuza başvurmanız gerekiyor

  2. Hasan diyor ki:

    pe****m sag tarafında şişkinlik oldu ve kasıklarım her iki taraf bastıgımda agrı ve kalktıgımda agrı hissediyorum penisimde beyaz sıvı akıntısı geliyor pe****m idrar borusunda da tam orta kısmında bastırdıgımda agrı kaşıntıyada yakın derece gibi sorunum nedir

  3. Sefa diyor ki:

    Merhaba ben 11 yaşındayım ve sağ kasığımda şişlik yok koşunca zıplayınca yürüyünce ağrımıyor ama bastırınca ağrıyor Yardım ederseniz sevinirim

  4. uppss diyor ki:

    karnımın sol alt tarafında bastırınca öksürünce bi ağrı oluyor her şey normal ama böyle bir ağrı var sebebi nedir ?

  5. mehmet diyor ki:

    Kasık bölgesinde siskinlık ve bastırınca agrı ayrıca penısın sunnet yerınde sısme var orayada bıraz bastırınca cok az bı agrı oluyo , ıserken herhangı bır yanmada soz konusu deıl . Sebebı nedır ? Endıselenmelımıyım ?

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz