Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > Kaşıntı ve kızarıklık testis bölgesinde Hastalığı ve Tedavisi

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

Kaşıntı ve kızarıklık testis bölgesinde

Soru :

3 – 4 gündür testis üzerinde her iki tarafta da kızarıklık ve kaşıntı mevcut. Başka bir lezyon veya semptom yok. Kaşıntı özellikle çamaşıra sürtünmenin gerçekleştiği yürüme pozisyonunda dayanılmaz şekilde artıyor. Gece uyku sırasında da bir hayli kaşıntı oluyor. Yapmam ve yapmamam gerek şeyleri, dikkat etmem gereken durumları bildirmenizi rica ederim. Okuduğum kadarıyla TRAVAZOL bu tip durumlarda kullanılan bir krem.. Ben uygulayacağım bölge dikkate alındığında bu kremi kullanabilir miyim ? Deri kalınlığının ince olduğu bölgelerde kullanılmaması gerektiğine dair uyarılar mevcut. Teşekkürler…

Cevap

Durum mantara benziyor o yüzden uygun kremler için cilt hekimine başvurmanız gerekiyor. Bunun dışında nemli tutmamaya çalışın

Etiketler: , ,

28 Kasım 2011

“Kaşıntı ve kızarıklık testis bölgesinde” için 11 Yorum

  1. arif diyor ki:

    2003 yolunda kasiklarimda şiddetli kasinmalar oldu kullanmadigim ilaç kalmadi bölgeyi sicak su ile yaktim geçici rahatliktan başka bir kazancim olmadi 2007 de askerde sahada şiddetli kasinti koku yaymaya başladı jandarma genel komutan liginin verdiği diş macunundan surdum yakma oldu ve hemen yikadim 1 hafta hic kasinti olmadi dünyalar benim olmuştu 1 haftanın sonunda tekrar kasinma oldu ufak tekrar. Durdum yol 2014 tekrar kasinma basladi collgeat tam yazamamis olabilirim d. Surdum faydasini göremedim bu sefer sonuç keşke askerde diş macunlarini biriktirseydim varsa jandarma yakini olan istesin değişmediyse macunlari

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz