Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > kızlık zarı bozulmuşmudur? Hastalığı ve Tedavisi

kızlık zarı bozulmuşmudur?

Soru :

dün gece sevgilimle sevişirken vajinama parmagını soktu kan gelmedi ama canım cokk acıyo şişti ve kızardı.ayrıca zorladı fakat girmedi acaba o yüzdenmi cok acıdı?sizce zarım bozuldumu? sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirm

Aranan Kelimeler:

Etiketler: ,

06 Aralık 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“kızlık zarı bozulmuşmudur?” için 23 Yorum

  1. hatice diyor ki:

    Hocam sevgilim vajinama parmağını soktu çok acıdı fakat kan falan gelmedi hiç . Szce kızlık zarım bozuldumu

  2. şeyda diyor ki:

    Vajinama orta parmağımı sokmustum ama kızlık zarının yırtılacağını bilmiyordum fakat kan gelmedi ve herhangi bir acıda hissetmedim kızlık zarım bozulmuşmudur

  3. ecem diyor ki:

    sevgilim ayakta vajinama 2 parmak soktu ve fazla zorlamadi o kadar acimadi ama eve geldigimde pantolonumda 3 damla kahverengi kan vardi kızlıgım bozuldumu?

  4. beyza diyor ki:

    sevgili doktor bey zedelenme ile bozulma arasındaki fark nedir zedelenme oldugu zaman bidaki iliskide kan gelirmi?
    ben vajinama parmagimi sokmustum bir iki damla kan gelmisti bidahada gelmemisti o gunden sonra hic bi ilsikim olmadı acaba kizlok zarim bozuldumi yoksa hafif zedelenmemi oldu ilk iliskide kanama olurmu suam muayne olamma tahmininizi söylerseniz sevinitim şimdiden teşekkürler

  5. toprak diyor ki:

    Erkek arkadasim vajinama parmagini soktu ama acı yoktu az miktarda ic camasirimda leke vardi sizce kızlık zarım bozulmusmudur

  6. Aybilge diyor ki:

    Doktor bey 3 gün önce erkek arkadaşımla biraz ileriye gittik bana bişey olmıcağını söyledi ama vajinamdan içeri tamamını değil biraz içeri girdi o an lan falan gelmedi yaklaşık 3-4 dk sonra kan geldi acaba kızlık zarım bozulmuş mudur yoksa zedelenmiş midir :(

  7. Aysu diyor ki:

    Lütfen yardım edin çok küçükken oynamıştım 7.8 yaşları arası suan 18 yaşındayım yatağımda çok az ama çok az kan vardı tam hatırlamıyorum da ne kadar soktuğumu şuan sevgilim var sürtünme yoluyla ilişkiye giriyoruz ona biraz girmesini söyledim biraz girdi acı hissi var ama zorlamadık kesinlikle ve daha demin parmağımı 2 3 cm soktum hiç bi sıkıntı yok kızlık zarım bozuk mu sizce nolur yardım edin

  8. Pınar diyor ki:

    Doktor bey ben bundan 2 ay once ılk defa masturbasyon yaptım.. Fakat vulvalardan bırınde kıl donmesı sebıyle kasınan sıvılce gıbı bısey vardı ben masturbasyon sırasında klıtorıse baskı uygulayarak tatmın olmaya calıstım fakat orgazm sırasında parmagımı cok az ıcerı soktum bırazcık acıdı ama parmagımı cıkardıgımda kan yoktu 5 10 dk sonra tuvalete gıttıgımde ıc camasırımda bıraz buyuk bır damla kurumus kan gordum acaba hymen bozuldu mu yoksa o yara mı kanadı korkudan ıcım ıcımı yıyor

  9. cemre diyor ki:

    tam bi birleşme değildi ama vajinamda ağrı oldu 3-4 gün sürdü

  10. cemre diyor ki:

    yaklaşık iki yıldır süren bir ilişkim var erkek arkadaşımla ******* kan ve parça geldi kızlık zarım bozulmuşmudur erkek arkadaşım bozulmadığını iddia ediyo ama ben çok korkuyorum

  11. gün diyor ki:

    yaklasık 3.5 ay oldu

  12. gün diyor ki:

    anlıyorum son bir sorum olacak dr by jinekolog zarın zedelenmesinin ilişkiye bağlı olmadığını anlayabilir mi yani ilişkiye girme sonucu olmadığını

  13. gün diyor ki:

    erkek arkadasım kalemle oynarken sanırım kalemi vajinama girdi lavobaya gittim kan gelmişti bide dokuya benzer bir parca geldi acıma olmamıstı sonraki günlerde kanamada olmadı bir hafta sonrada adet oldum kızlık zarım bozulmusmudur lütfen cvp bekliyorm

  14. Deva diyor ki:

    zorlamaya bağlı olarak kızarmış olabilir zarınız esnek olduğu için kan gelmemiş olabilir

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva