Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa     Doktora Sor     Kadınlara Özel
KULAK ŞİŞMESİ VE KIZARIKLIK Neden Olur

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

KULAK ŞİŞMESİ VE KIZARIKLIK

Soru :

SLM
2 YAŞINDAKİ OĞLUMUN ANTİBİYOTİK KULLANMA SONUCUNDA KULAKLARINDA ŞİŞLİK VE KIZARIKLIK OLUŞTU.DOKTORUMUZ ALLERJİK BİR DURUM HEMEN İLAÇLARI KESELİM DEDİ VE AVİL ADINDA ALLERJİ ŞURUBU VERDİ.DÜZELDİ FAKATA ŞİMDİ İLAÇ KULLANMAMASINA RAĞMEN ARA ARA KULAKLARI ŞİŞİYOR VE KIZARIYOR ARTI SÜREKLİ KAŞINIYOR SADECE KULAK DEĞİL KULAK ARKASI BAŞINIDA KAŞIMAYA ÇALIŞIYOR NEDEN OLABİLİR NE YAPMAM GEREKİYOR.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

Etiketler: , ,

02 Ağustos 2010

“KULAK ŞİŞMESİ VE KIZARIKLIK” için 21 Yorum

  1. Didem diyor ki:

    Oglumun kulagi birden sisti ve kizardi sisen yer atesli agri yok herhalde acizlik yapmiyor ama daha once kulak iltabindan tedavi gormustu hatta ateslenip havale gecirmisti simdi ne yapacagimi bilmiyorum ve korkuyorum cevaplarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler

  2. nilgün diyor ki:

    merhaba benim 2 yaşında oğlum var faranjit sonucu antibiyotik kullandı şimdi iyi. ama ara ara vücudunda şişlik oluşuyor ve hafif kızarıklık. bu sabahta kulakların da oldu. yarın için randevu aldım doktora götüreceğim. peki sizce alerjif bir durum olabilir mi?

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz