Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > Makattan ilişkiye girdiği nasıl anlaşılır Hastalığı ve Tedavisi

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

Makattan ilişkiye girdiği nasıl anlaşılır

Soru :

slm ben beyza benim erkek yiğenim başka bir erkek tarafından zorla makattan ilişkiye zorlanmış bu nasıl anlayabiliriz ve hangi doktora gidebiliriz lütfen bir cvp yazın çünkü çok tedirginim şimdiden tşk ederim

Etiketler: , , , , , , , , , ,

02 Eylül 2010

“Makattan ilişkiye girdiği nasıl anlaşılır” için 66 Yorum

  1. Deniz diyor ki:

    Hocam Erkek Arkadaşımla 3 Sene Önce Defalarca Makattan İlişki Yaşadım Bunun Sonucunda Makatımda Yırtık Oldu Makata Botox Tedavi Uygulatırsam Anüsüm Eski Haline Dönermi Anal Muayne Olduğumda Belli Olur Mu ?

  2. Eslem diyor ki:

    Merhabalar hocam
    Benim başımdan Bi evlilik geçti evliyken eşim Tarafından zorla anal ilişkiye girdik Üzerinden dört yıl geçti. Ayrıldık ve Boşanma davasında bu ilişki zorla oldugu için davaya eklenecek suan erkek arkadasım var bir kaç defa onun ısrarları sonucu anal ilşki denedik ikisinde de bu durumdan rahatsızlık duydugum için devam ettirmedim Yarıda bıraktık. Makatta Genişleme yok ama baloncuk şeklinde ufak Bi şey var ve ara ara lavaboya çıkamıyorum. Sorum makattan kaç kişiyle ilişkiye girdiğim doktor muayenesi sonucun da belli olurmu

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz