Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > pe**s rahatsızlıgı Hastalığı ve Tedavisi

pe**s rahatsızlıgı

Soru :

sayın hocam benim rahatsızlığım ilişkiye girdikten sonra pe***mi başlğında ve alt kısmında derininin alt kısmı sanki bişey le vurmuş muş gibikan lekelri oluyo ve aradan 5,6 saat geçtikten sonra düzeliyo nedeni nedir ayrıca idrarımı yaparken yanma hissediyorum ve idrarımın rengi sarı oluyor ne yapmalıyım teşekkür ederim.

Sorunuzun Cevabı

Alerjik bir reyaksiyon olabilir kontrol etmek gerekiyor. Bu durum aşırı tahriş sonucuda oluşabilir o yüzden korunarak girebilirsiniz ilişkiye

Etiketler:

12 Şubat 2011

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva