Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > Test Sonucu (Beta HCG) Hastalığı ve Tedavisi

Test Sonucu (Beta HCG)

Soru :

hCG 0.1mLU/ ÇIKTI bunun anlamı nedir adet olamadığım için doktora gittim bide bu testi yaptı bu sonuç ne anlama geliyor teşekkürler

Cevap

bu sonuca göre gebelik yok

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

08 Ekim 2009

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Test Sonucu (Beta HCG)” için 3.815 Yorum

  1. yasemin diyor ki:

    Merhabalar hocam.
    Benimde son adet tarihim 24 ağustos. 5-7-9 eylülde birlikte olduk eşimle.
    Kasıklarımdaki ağrıdan dolayı kontrole gittiğimde hcg istedi dr 0,00 çıktı.
    ama adetime daha 1 hafta var. gebe olabilir miyim?

  2. Hayat25 diyor ki:

    Son adet tarihim 6 ağustos bugün beta hcg yaptırdım 186.35 kaç haftalık hamileyim.. Bu değer düşükmü yoksa normalmi.. Tşk

  3. Tuğba diyor ki:

    Hocam beta hcg sonucum 0.84 ve adet günüme 7 gün var Gebe olma ihtimalim olabilirmi Teşekkürler..

  4. burcu diyor ki:

    Merhaba sat 14 temmuz 21 agustos beta hcg 80.7 sizce sonuç nedir

  5. gonca diyor ki:

    merhaba benım son adet tarihimin ilk günü 24 temmuz tam 3 haftalık iken beta değerim 70.4 tü bundan iki gün sonrasında ki sonuç 233 çıktı iki gün sonrasında yanı 3hafta 4 günlükken sonuç 555.39 çıktı sizde gebeliğin çoğul olma şansı var mı bu değerlere göre

  6. ayşe diyor ki:

    hocam ben 8 ağustosta cinsel ilişkide bulundum 20 ağustosta kan testi yaptırdım 0,04 çıktı normalde 0.01 de ve 0,00 da gebelik yok die biliyorum acaba hamilemiyimm?

  7. gülhan diyor ki:

    hcg 50.87 on beş gün geçti adet tarihim

  8. sevim diyor ki:

    Beta 19.42 cikti hamilemiyim?

  9. AYLA diyor ki:

    HOCAM BENIM HCG SONUCU 1,OO CIKTI NDIR ACABA

  10. semra diyor ki:

    mrb son SAT 6 temmuz 2014 3 agusta acık pembe 8,9 damla kanama yaşadım ve busabah aç karnıma yani beklenen adete bir gün kala idrar testi yaptım acık pembe çizgi net belirgin çıktı gittim BHCG yaptırdım sonuç 61,0 çıktı şimdi ben hamilemiyim neolur yardımcı olun hamile isim nekadarlık oluyor meraktan duramıyorum artık

  11. kader diyor ki:

    Gebelik testinde iki cizgide cikti doktora gittim adetin iki gun kecti ve ultrasyonla bakti gebelik yok dedi acaba erken diyemi gorunmedi

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva