Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa     Doktora Sor     Kadınlara Özel
Tetanoz Aşısı ve kol ağrısı Neden Olur

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

           »

Tetanoz Aşısı ve kol ağrısı

Soru :

BİZ TETANOZ AŞISI OLDUK BEN SAĞDAN VURULDUM AMA SAĞ KOLUMU DAHA ÇOK KULLANIYORUM PAZARTESİ VURULDUK CUMAYA KADAR DEVEM ETTİ Bİ SORUN OLURMU HALA AĞRIYO ACABA ÇOK KULLANDIĞIMDANMI SAĞ KOLUMU

Etiketler: , ,

19 Mart 2010

“Tetanoz Aşısı ve kol ağrısı” için 45 Yorum

  1. aşıı diyor ki:

    benimde 2 hafta oldu nerdeyse aşı.Şişti ve ağrıyo napabilirim???????

  2. yaşanur diyor ki:

    kolum çok ağrıyor dayanılacak gibi değil çarşamba günü oldum kolumu kaldıramıyorum bile rica edersem yardım edebilir misiniz neden oluyor sol koluma vurdular hiç hareket ettiremiyorum geçermi

  3. filiz diyor ki:

    kolum çok ağrıyor dayanılacak gibi değil salı günü oldum kolumu kaldıramıyorum bile rica edersem yardım edebilir misiniz neden oluyor böyle

  4. Tetanoz diyor ki:

    Sol kolumdan, 2 gün önce ‘Tetanoz’ aşısı vuruldum. Şişlik yok; Şiddetli ağrı var. Hata var mıdır?

  5. şebnem diyor ki:

    tetenoz aşısını sağ koluma vurdular şuan şişlik var ve oynatmakta zorlanıyorum sağ kolumdan olması bir sorun yaratır mı??

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz