Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > Tüp Bebek ve Hamilelikte betahcg değeri Hastalığı ve Tedavisi

Tüp Bebek ve Hamilelikte betahcg değeri

Soru :

Merhaba ben tüp bebek tedavisi ile embirio tansferi yapıldı bu gün tarnsferden sonraki 12 . gün kanda gebelik testi yaptırdım 8 çık tı sonucu bu değerin anlamını acaba nedir

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , , , ,

25 Şubat 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“Tüp Bebek ve Hamilelikte betahcg değeri” için 21 Yorum

  1. semra diyor ki:

    tüp bebek tranferinin 7 günü bthcg 0-4 9 günü 5-3 sonrası yogun kanma bu anlama geliyor yardım lütfen

  2. Buket diyor ki:

    Merhaba cumartesi gunu 8 cikan beta hcg degerim pazartesi gunu gene ayni cikti … Drum gebeligin sagliksiz oldugunu bebegin tutundugunu fakat bir iki hucresinin yasadihini ilaclari kestigim zaman adet kanamamla gebeligin sonlanacagini soyledi acaba bi mucize olup tekrar canlanma olmaz mi? Birde tup bebek tedavisinden sonra cinsel iliskinin bi zarari olur mu… Cok tskler simdiden

  3. Buket diyor ki:

    Merhaba trasferimin 12. Gunu hcg degerim 7.89 cikti. Dr um 2 gun sonraya tekrar tahlil istedi acaba gec tutunma olmus olabilir mi tskler :)

  4. Aslı diyor ki:

    Merhabalar
    Ben tüpbebek tedavisi yaptırdım 12.gün 61 14.gün 69 çıktı doktorum tekrar test istedi ama büyük ihtimalle kimyasal gebelik dedi tekrar testtaptığımda yükselme şansı yokmu bu gibi durumlarda hep kimyasal gebelikmi çıkıyorum? Yardımcı olurmusunuz

  5. CEMİLE diyor ki:

    İyi akşamlar hocam.Benim 3. tüp bebek tedavim oldu.2 embrio transfer edildi ve transferin 10. günündeyim.
    Cumartesi günü (transferin 8.günü) bhcg değerim 17,6 idi.
    Pasartesi (bugün transferin 10. günü)bhcg değerim 61,96 çıktı.Sizce sonuç nedir?Bu günlere göre sonuçlar normal mi?
    Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

  6. SELİN diyor ki:

    Günaydın Hocam,

    dondurulmuş embriyo transferi 12. gün sonucumu 2 gün önce yazmıştım size 21,86 idi. bugün 14. gün ve sonuç 25,13 . sizce bir şansım daha varmı? genelde bu tür değerler nasıl sonuçlanıyor. teşekkürler.

  7. SELİN diyor ki:

    dondurulmuş embriyo transferinin 12.günü kan değirim 21,86 iki gün sonra tekrar tahlil yaptıracağım. sizce bu sonuç nasıl?

  8. Ela diyor ki:

    iyi günler hocam.ben 41 yaşındayım.2 kez aşılamadan sonra 31.07.2012 tarihinde 5.gün 2 embriyo transferi yapıldı.9.günümde dayanamayıp kan tahlili yaptırdım sonuç 0 çıktı daha sonra bugün 11 gün idrar tahlili yaptım yine negatif.tüp bebek merkezi 12.gün kan tahlili yaptırın demişti yani yarın(12.08.2012 de ).fakat şu ana kadar hiç bir kanamam yada pembe lekelenmem dahi olmadı.acaba sonucun yarın kan tahlilimde pozatif çıkma ihtimali nedir.çok merak ediyorum.saygılarımla.

  9. ayşin diyor ki:

    Tüp bebek tedavisinde 12. gün b hcg değeri 16.23 nasıl değerlendirilebilir?

  10. Doktor Deva diyor ki:

    Sevgili ferda değerlerin artması gerekiyor iki gün sonra sonuc ne çıkacak ona göre değerlendirelim

  11. ferda diyor ki:

    busize 3.sorum 9 gün hcg 9,90 13 gün hcg değerim 12,51 doktorum 2 gün sonra tekrar test istedi biyokimya denilen gebelik için uygun mu rakamlar:( bu arada normal değil tüp bebek tedavisi.

  12. Doktor Deva diyor ki:

    Evet bu tür şikayetler yaşayabilirsiniz bu günlerde fazla yormayın kendinizi

  13. cinar serife diyor ki:

    merhaba
    dr bey/hanim
    ben tub bebek yaptirdim ve 13 gun sonra sonuc belli olcak kan tahlili ile benim sorum bu yerlesme esnasinda anne adayi biseyler hissedebilirmi mesela benim hafif arada bi belim agriyor ve arada bi sol ve sag kasik sanciyo nadiren

    simdiden tesekkeruler

  14. Doktor Deva diyor ki:

    Bu değere göre şuanda yorum yapmak yanlış olur o yüzden beklemek gerekiyor yaklaşık bir hafta sonraki değer bizim için önemli

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva