Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva
Anasayfa > vaj****da yanma ve ağrı Hastalığı ve Tedavisi

vaj****da yanma ve ağrı

Soru :

merhaba
klitoris şiş ve vaj***na girişinde ağrılı bir yanmam var.çok acil cevap lütfen.

Aranan Kelimeler:

Etiketler: ,

06 Ocak 2011

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“vaj****da yanma ve ağrı” için 3 Yorum

  1. fatma diyor ki:

    Ben , 42 yaşında evli bir bayanım 8 yıl myralon korunma ilacı kullandım ,.doktor tavsiyesiyle 1 yada iki kere ara verdim son 2 senedir bıraktım cocuk istemiyle fakat adetimde düzensizlik oldu getiricilerle doktorun verdigi biri getirici ve en son pronova diye bir ilaç kullandım iki ay oldu bir kere geldi ilaçla bir daha görmedim .şu anda myrolona tekrar başladım düzene girmesi adına fakat gecenlerde vaj****da bir kaşıntı müthiş ve ilişkiden sonra feci şekilde kokulu akıntı doktorun verdiği antibiyotik tüplü içine enjekte edilen ve gyno vajinal krem artı nidazol kullandım kaşıntı vesayre gecti gecenlerde eşimle prezervatif kullanmasıyla çünkü eşimdeki kabuklaşan sivilce vb birşey oldugu nedenle kullandı ilişkide müthiş ikimizde yanma ve sızı ve sonra bende kasıklarda yumurtalıklarda olabilir batma gibi agrı ve bunun ardından yeni ilişkide acı bende üç hafta sonra olan ve ilişki sırasında pembe su gelmesinin sebebi nedir ,bilginize cevap iletirseniz sevinirim

  2. Deva diyor ki:

    ilişkiye ara verip muayene olun tahriş sebebi ile olabilir

Sizde bu konu ile ilgili soru sorun veya ek bilgi verin

Sorunuz bu konu ile ilgili değilse buraya tıklayarak yeni bir soru sorun. Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz