Tüm sorunlarınız için tek Adres Deva

Anasayfa > vırıgen testocaps 40 mg kapsül Hastalığı ve Tedavisi

vırıgen testocaps 40 mg kapsül

Soru :

46 yaşındayım spor salonu hocasının teşfiki ile 40 mg den günde bir adet kullanıyorum..hepatit b taşıyıcısıyım..kronik değil..rahatsızlığım yok..ama bu hapın bana zararı olurmu bilmek istiyorum..teşekkür ederim..

Aranan Kelimeler:

Etiketler: , ,

26 Eylül 2010

Bir Önceki Yazı

«

Bir Sonraki Yazı

»
Soru Sormak için Resme Tıklayın

“vırıgen testocaps 40 mg kapsül” için 8 Yorum

  1. ugur diyor ki:

    seker hastasiyim sertlesme sorunum var önere bileceginiz tavsiye. tesekkurler

  2. akın diyor ki:

    öncelıkle boyle bır ıletısım sayfası acanlara ve sayın doktoruma cok tşklr .hocam benım hıkayem bıraz uzun ama yazmak zorundayım yoksa kendımı asacam sorunum buyuk ben ıkı sene once bır bayanla ılışkıye gırmek ıstedım hersey cok guzel gıdıyordu ön sevısme felan sertleşme oldu ama tam ilişkıye gırecekken sertlesme bıttı gıremedım cok ugrastık ama sertleşme asla olmadı halıyle bo?***d?m. cok utandım ezık duruma duştum kadının bakışları sankı dıyordıkı erkeye bek erkeye nasıl erkek bır ısı yapamadı .sonra eve dondum eşimle bırlıkte olmak ıstedım sertlesme az oluyordu bu 2 ay surdu boyle kımselere anlatamadım sırf egomu tatmın etmek ıcın esıme kızıp bagırıyordum sankı succ onunmus gıbı .bırgun doktora gıttım iroloji bıraz anlattım ama detaylı deyıl utandım .doktor pskolojık dedı ve bana 3 tane hap yazdı 25 mılı gıram viyagra lustaral ve bıtanesının adını hatırlayamadım .eve geldım hapları kullandım viyagra okadar ıyı gelmıstıkı eskısınden bıle daha ıyı sertleşme oldu bıraz rahatladım sorun bıttı dıye bır ay sonra ilaclar bıttı busefer yıne aynı oldum yıne busefer kendım viyagra almaya basladım ezzaneden viyagra cok ıyı gelıyordu ama tek sorun maddıyat 2 cocuk ev kıra askerı ucrete calısıyom vıyagraya verecek para malesef olmuyordu işte boyle ıdare etmeye calıstım ama olmuyor 2 sene doldu 1 ay once tekrar baska dktora cıktım ıroloji onada durumu ıza ettım dedım hocam viyagra turu ılaclar kullandımı ıyım hemde cok ıyım ama kullanmayınca kotuyum busefer gercekten pskolojım bozuldu suclu hıssetmeye basladım kendımı esıme karsı anlatamıyorum da esıme guru meselesı ,bu doktor bana kan testı yaptırtı hersey normal dedıdedım ne normalı hocam ben intıhar etcem nerdeyse .bana oda ilac yazdı vrıgen 40 vedesyrel 50. bunu kullan bıtınce konturole gel konusacagız bılırsınız sıgorta hastanelerınde sıra cok oldugundan fazla konusamıyoruz ben 15 gun oldu kullanıyorum sabah aksam ama ınanın hocam hıcmı hıc faydası yok yıne aynıyım 2 gun sonra konturole gıtcem yanlız doktor bana bunlarda olmazsa kamıştan iyne yapıp filim cektırecekmıs bıraz ızdıraplı dedı .hocam bendekı sorun ne organık sorunsa neden viyagra ıcınce sertlesme oluyor organık sorunu olanlara vıyagra fazla etkı etmıyormuş ama bana etkı edıyor hemde cok ıyı .hocam sıze yalvarıyorum care bulun ınanın kendımı gercekten kotu hıssedıyrum pskolojık se cok hap kullandım neden duzelmedı deyılse sorunum ne allahını seversen cocukların bası ıcın bana yaz icimde kandınlara karsı hıc ısteyım kalmadı öncrden cıplak kadın resmı gorseydım kalbım hızlı carpardı ser5tlesme olurdu sımdı ıse ne haldeyım eyer care bulamazsam asacam kendımı ben hep viyagraylamı iş yapacam buna paramı dayanır canmı dayanır hocam yalvarırım bana yardım et kımse anlamıyor benı ben 35 yasındayım 2 cocugum var E_POSTAMA msj olarak atın hocam bu sıteyı bulamam bırdaha .benı kurtarın hocam allah sıden razı olsun .

  3. ismail tag diyor ki:

    mrb sertleşme sorunum var vırıgen testocaps hapını önerdi doktorum 2 ay kullan dedı gunde 2 sefer faydası olurmu sizce

  4. erdal diyor ki:

    Yaşım 75.Yaptırdığım kapsamlı testler sonucu doktorum tarafından önerilen virigen testocaps 40 mg kapsulü ilk defa dün öğle yemeğiyle beraber bir adet aldım.Akşama doğru ellerimde titreme genel olarak ajite birdurum.Gece bütün vücudumda bilhassa saç diplerindekaşıntı oldu.O gün sabahleyin Thioctacid 600 HRve bir adet de HYZAAR 50mg lıktan her sahki gibi birer adet almıştım.Size sorum:bunlar normal mi?Ne yapmam gerekiyor?

Sizde bu konu ile ilgili yorum yapabilir Soru Sorabilirsiniz

Yorum yaparken veya Soru Sorarken !
Düzgün bir Türkçe kullanınız!
Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
İnsanları rencide edici ithamlarda lütfen bulunmayınız!
Saçma isim ve yanlış mail adresli sorular cevaplanmaz


Sağlık Ekibi Sağlık Kategorileri

  • Ağız ve Diş
  • Akciğer Hastalıkları
  • Bağırsak ve Anüs
  • Beslenme Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir
  • Böbrek ve İdrar Yolları
  • Bulaşıcı Hastalıklar
  • Cilt Hastalıkları
  • Cinsel Hastalıklar
  • Çocuk Hastalıkları
  • Diğer Hastalıklar
  • Diyet
  • Doktora Sor
  • Eklem Hastalıkları
  • English Health
  • Erkek Hastalıkları
  • Estetik
  • Genetik
  • Göz Hastalıkları
  • Hastalıklar
  • Hormon Hastalıkları
  • İlk Yardım
  • Kadın ve Doğum
  • Kalp ve Damar
  • Kan Hastalıkları
  • Karaciğer Hastalıkları
  • Kas Hastalıkları
  • Kategorilenmemiş
  • Kemik Hastalıkları
  • Kulak Burun Boğaz
  • Laborant
  • Laboratuvar Günlüğü
  • Mide Hastalıkları
  • Ruh Hastalıkları
  • Sağlık Haber
  • Sağlık Sözlüğü
  • Sağlıkta Pratik Bilgiler
  • Şifalı Bilgiler Kitabı
  • Solunum Hastalıkları
  • Doktor Deva