Down Sendromu

eşime 4 lü tarama testi yaptırdım sonuç dawn sendıromu risk sınırında çıktı ancak kilosunu kan alındıgı tarihte 10 kilo eksik vermişler.kilonun bu olasılık hesabında çok önemli olduğunu öğrendim şimdi doktor benden bebeğin sıvısından örnek almak istiyor ne yapmamı önerirsiniz…

Devamını Oku

Baş ve Göz Ağrıları

Merhaba; 7 aydır sıklıkla olan baş ve göz ağrılarım sebebiyle öncelikle göz doktoruna gittim. Gözümde herhangi birşey bulunamadı. Ama ağrıların şiddeti ve gözümün çıkacak kadar zonklamasıyla nörolojiye görünmeye karar verdim. Migren olabilir diye düşündü doktor hanım ama bulgular onu da göstermiyordu. Beyin ve boyun fıtıgı için MR istedi ve bu arada sinüzit için de KBB’a…

Devamını Oku

Saç Dökülmesi

mrb hocam ben 22 yaşındaytım ve sorun saçlarımda çok fazla dökülüyorlar ve ani kilo kaybına uğradı 53 kşlodan çok kısa sürede 48 e düştüm ayrıca göğsümde fibrokist var alakalımı bilmiyorum ama bi hastalığın belirtisi olbilr mi yoksa normal mi??????…

Devamını Oku

C Vitamini

merhaba.C vitamini bacaklara ne gibi iyi etgi gosteriyor?bacaklarim cok zayif,Cvitamini kullanirsam acaba kalinlasma ihtimali ola bilirmi?simdiden tesekkurler…

Devamını Oku

İlk İlişki

MerhabaLar.. Ben tam anlamıyla olmasada kabız olmustum & halen devam etmekte..regly günlerımdeyım..Gece wc’ye gittiğimde Kan Geldi..Regly oldugumu düşündüm ama ondan sonra hiç bir kanama olmadı..Sabah bir kez dha gittiğimde Yine aynı sekılde Kan GeLdi..Kabız’dan kaynaklandıgını düşünüyorum cünkü İdrarda sorun olmuyo..Biraz bilgi verırsenız sevınırım..bu durum korkutuyo ama doktora gitmeyede cekiniyorum.. Şimdiden Teşekkrler…

Devamını Oku

Karın Guruldaması

iyi günler ya benim karnım sürekli gurulduyo.nolur 3-4 senedir bu böle bi çözüm bi ilaç bişi varsa kullaniyim 2 saatte bi yemek yemekten kilo alıyorum hayatımda bi sürü şeyi kaçrıyorum en kısa zamanda cewap bekliom nolurrrrrrr…

Devamını Oku

Esnek Zar

ben bırınle beraber oldum ve kan gelmedı.. herkes zarın esnek dıyor.. pekı bakıremıyım? ve ulturasyona gırdıgımde ne denır zarım esnek ya ulturasyonda ne cıkar ? ? bunun cevabı onemlı tşkrler …

Devamını Oku