Çocuğun doğuştan kalça çıkığı

Sayın Doktorum ! Sizi Azerbaycandan rahatsız ediyorum . Öncelikle Size Dövlet ve Millet adına etdiyiniz hizmetlerden dolayı teşekkürlerimi sunarım ! Allah yardımçınız olsun ! Sayın Doktorum ! Ben Azeri vatandaşıyım ve cocuğumun anadan gelme kalça çıkıklığı mövcuttur . Cocuk 2.5 yaşında . Memleketimde cocuğun 7 ayından şu ana kadar doktorlar tedavi yapdılar. Malasef hiç bir…

Devamını Oku

Doğuştan kalça çıkığı sorunu

Merhabalar.Benim dogustan kalca cikikligim var ve bu cikiklik icin kucukken platin taktilar da benim bacagim yururken aksiyo.Tabi ben hic duzgun yurumedigim icin bu aksamayi hic hissetmiyorum.Bir gun bi video da cikmistim yururken resmen aksiyorum ama tabanlik takmak istemiyorum zaten 1-2 cm bacagim digerinden uzun ben egzersiz yaparak yani kisa olan bacaga egzersiz yaparak uzatabilirmiyim yani…

Devamını Oku

Kalça kemik erimesi sonrası

20yıl once gecırmıs oldugum trafık kazası sonucu zamanla kalcamda kemık erımesı olustu ve protez takılması lazım ayagım 3cm kısaldı amelıyat olmadan kısalmayı tekrar duzeltme sansım varmı azerı bır spor hocası sporla ayagımı uzatacagını soyluyor ama ıcımden ınanmak gelmıyor hıc umıt var mı Cevap…

Devamını Oku

17 yaş kalça çıkığı

Merhaba ben Buse 17 yaşındayım ve 2 kalçamda çıkık olduğunu öğrendim.Bu siteye daha öncede soru sorarak bilgi almıştım.Öncelikle bilgilendirme ve ilginiz için teşekkürler. Ancak yine kafama takılan bazı sorular var.Öncelikle hastalığımdan bahsediyim. Yaklaşık 5 ay önce 2 kalçamda da çıkık olduğunu öğrendim.Doktorum protez takılacağını söyledi.Şuan bir spor veya koşu vs yapmam yasak.Peki bu ameliyat sonrası…

Devamını Oku

SOL KALÇA EKLEM MRG

hocam öncelikle anlayışınız ve kabulunuz için teşekkürler… Hocam halı sahada ısınmadan oynamaya başladık bir pozisyonda ben ayağımı fazla açtım ve sol kasık bölgesinden sakatlandım çekme gibi bir şey var ayağımı dümdüz yapınca kas geriliyor ve acı veriyor. mr çektirdim sonuçlar şu şekilde ne yapabilirim durumun nedir? SOL KALÇA EKLEM MRG *Femur başı,boyun ve proksimal metadiafizin…

Devamını Oku

Kızımda tip d kalça çıkığı

Kızımda tip d kalça çıkığı var bu nedenle bandaj takıldı kalça yerine gelince kızım ayağını oynatmaz oldu ve elimizi dokundurunca ağlıyor bu normalmi kızım 4 aylık bandaj takılalı 2 gün oldu cevabınız için şimdiden teşekkürler Cevap…

Devamını Oku

KALÇA EKLEMİ MR TETKİK

KALÇA EKLEMİ MR TETKİTİ MR SONUCUM KASIKTAN SAĞ ANTERİOR-İNFERİOR İLİAK SPİNDE KEMİK İLİĞİ ÖDEMİ,KOMŞU İLİAKUS KASINDA FOKAL BİR ALANDA ÖDEM LE UYUMLU SİNYAL ARTIŞI İZLENMEKTEDİR (POSTTRAVMATİK). -FEMUR BAŞI BOYNU VE PROKSİMAL ŞAFTINDA PATOLOJİK SİNYAL İNTENSİTESİ SAPTANMAMIŞTIR. -fEMORAL VE aSETABULAR EKLEM YÜZEYLERİ DÜZGÜNDÜR. -EKLEM İÇİNDE EFFÜZYON SAPTANAMAMIŞTIR. -EKLEM ÇEVRESİNDEKİ KAS YAPILAR VE YUMUSAK DOKULARDA PATOLOJİ SAPTANMAMIŞTIR…

Devamını Oku

22 aylık kalça kırığı

Merhaba hocam kızım 21 aylikken kalca kemiği kirildi alciya alındı alcida 5 hafta kaldı simdi 22 aylik alcidan çıkalı 6 gun oldu fakat hala yuruyemiyor ayağa kalkmaya çalışıyor ama kalkamiyor emekliyor sadece .cok endise ettim.bana bilgi verir misiniz?Tesekkur ederim. Cevap…

Devamını Oku

9 yaş kalça çıkıklığı

Merhabalar bn 17 yasında bir genç kızım, 9yaşındayken kalça çıkıklığından ameliyat oldum ama şuan ayağımda 2 cm lık kısalık var diğerine gore yani sekiyorum,ayrıca sağ bacagimin dizi ile ayağım aynı orantida değil yanı yuruken sol ayağım normal yuruyo ama diğeri dışa doğru eğri yuruyo bu tüm sorunlarimin ameliyattan başka bir cozum yolu var mıdır ?…

Devamını Oku

Kalça üzerinde doku zedelenmesi

2hafta önce popomun uzerine düştüm doku zedelenmesine bağlı ödem oluşmuş dediler .kırık çıkık yok ilaç kullandım aşırı ağrım geçti fakat kemikte hala agrılar oluyo nasıl geçer acaba Cevap…

Devamını Oku