Kendini kasmış

cıddı dusundugum bir kız arkadsım war 3 yıldır birlikteyiz ve bna bnden once kendisiyle zorla birlikte olmak ilişkiye girmek isteyen biri olmus ve ve kız arkadasım kendını kasmız cırpınmış ve acı hısset mıs hemen o durumdan uzklasmıs eve gıttıgınde az kan glmıs bıde koyu kan gelmi adetını ya 2 gun sonrası ya oncende olmus bu…

Devamını Oku

Kendini kasan oğlum

selam .. acil cvb verirsenz mutlu edersnz beni . 38 günlük bi oğlum var dogdugndan beri sürekli kendini kasıyo sıkıyo karnını taş gibi yapıyo ve kızarıyo kararıyo ıhh ıhhh degişik sesler cıkarıyo cok korkuyorum bişi olacak diye kaç tane doktora götürdük gaz diyolar kakasına çişine ve kanına bakdılar bi problem yok ama bu neyin nesi…

Devamını Oku

Ara ara kendini sıkma

ben kedimi ara ara sıkıyorum bu kimi zaman sürekli devam ediyor kasıyorum kendimi neden olabilir bu merak ediyorum bu durum askerdeyken başladı ve dewam ediyor. Cevap Yaşınız kaç…

Devamını Oku

Kendini sevdiren kedi

Merhaba,ben 13 yaşındayım cafedeydik ve oraya güzel kendini sewdiren bir kedi geldi bende onu sewdim ve her kediye yaptığım gibi çene altını sevdim çenesine dokunmam ile 2 patisi ile vurdu elime çok küçük tahriş etti..Ne yapmam gerekli.. Teşekkürler… Cevap Eğer sokak kedisiyse aşı olmanız gerekebilir doktorunuza başvurun…

Devamını Oku

Kızım kendini sıkıyor

mrb 4 aylık kızım var şimdiye kadar hiç bi sorun yaşamadık ama 3 gündür kızım çok ağlıyor kendini sıkıyor kasıyor emerken.gaz ilacı kullanıyoruz ama pek fayda etmedi geceleride sabaha kadar uyumuyor ağlıyor emerkende sıkıntılanıyor acaba nedeni gaz olabilir mi ve ne yapabilirim.teşekkürler…

Devamını Oku

kendini kaybetti

merhaba nişanlımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdik anca o kendini kaybetti iç çamaşırı falan hiç bişi kalmadı ve anal olarak ilişki için zorladı sonunda kendi eline boşaldı ve ben hemen sonra ön ve arka olmak üzere alt bölgemi ıslak mendille temizledim bi 5 10 dk boyunca sildim bunun sonucunda herhangi bir gebelik meydana gelir mi şimdiden…

Devamını Oku

Boşalacağında kendini tutmak

Merhaba, Eşim ilişki sırasında boşalmak istemediği zaman tutuyor.Bi şekilde kafasını dağıtıyo bişiler yapıyo ama engel oluyo.Bunun tamamen konsantre olmakla ilgisi olduğunu söylüyor.Bunu yapması sağlığı açısından zararlımı?…

Devamını Oku