Et parçası sarkması durumu

Ben evlenmemiş bekar 39 yaşında bayanım bir kaç aydır tuvalete gittiğim Zaman vajinamdan sanki et parçasına benzer bir şey çıkıyor dr gidemedim acaba önemlimidir kurulandiğim Zaman kanlıda olabiliyor ancak koltukta oturduktan sonra içeri girdiğini hissediyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim iyi günler Cevap…

Devamını Oku

Ekmek parçası genzime kaçtı

efendim merhaba..murat..53 yaş..trabzon sürmeneliyim..boy1.64 kg 77.6..şimdi efendim..2013 yılı kış ayında köydeydim..çorba içerken ekmek parçası genzime kaçtı..10-15 sn nefessiz kaldım..can havliyle nefesimi geri getirebildim. ben kalp krızimi geçirdim yoksa bu normal birdurummmuydu.çocukluk yıllarımda çok yorulur terlerdim..arkadaşlarım koşar eğlenirken ben koşamaz top oynayamazdım..arazi bağ bahçemiz vardı çalışırken çok yorulur iç çamaşırlarım süzülecek kadar ıslanırdı..kalp küt küt atardı..bu…

Devamını Oku

Gözüme odun parçası fırladı

Merhabalar hocam yaklaşık 3 gün önce sol gözüme bir odun parcası fırladı ama göz kapağın kapalıydı o on sadece bir acı oldu ama akşama doğru geçti akşam sulanma ve acı artı sonra acile gittim gözünü yıkayıp krem. Surup kapattılar şimdi ise sabahları güneşte gözüm sulanıyor ve bulanık gorme basladı Cevap…

Devamını Oku

Plastik çatal parçası yuttum

Plastik çatal yuttum yanlışlıklan sonradan farkettim ama pastayı yerken çatal parçası ağzıma hiç denk gelmedi çatalı ağzımdan çıkarınca çatalın ucunun kırık oldugunu fark ettim karnımım sol yanında bir agrivar ama anlamadım 2 gün oldu yuttugum parça 2 cm gibiydi Cevap…

Devamını Oku

kemikten bir kemik parçası kırılmış

iyi günler hocam benm serçe parmağıma arkadaşım yumruk attı şişti ve hastaneye gittim röntgen çektiler ve serçe parmağımın gelen kemikten bi kemik parçası kırılmış sanırım ağrısıda var sıkamıyorum sarılı kalcak dedi ve merhem verdi 2 hafta sarılı kalıp kontrele gidicem bu geçermidir yoksa kalıcımıdr ağrısı feln geçermi cevabınızı bekliyorum teşekkürler Cevap…

Devamını Oku

Et parçası ve sprey

mrb ben bundan 2 ay once doktora GİTTİM penisimin üstünden et parçası cıktı doktor bana dondurucu spyer sıktı 1 hafta sonra geçti bundan 2 ay sonra yeniden çıkmaya başladı ne yapmam gerekiyor yada nasıl onlem almam gerekiyor kılları kesmek için tüg dökücü kullanıyorum dogrumudur tşk ederim Cevap…

Devamını Oku

Cam parçası ile kestim

sag baş parmagımı uc eklemden ve uc tarafını cam parcası ile kestim derin kesik oluştu ve fazlaca kan aktı ilk andan itibaren parmagımın uc tarafını hissetmiyorum Cevap dikiş atıldımı…

Devamını Oku

5-6 et parçası ve

iyi aksamlar bende bi problem olustu cinsel organimin uzerinde önce 1 tane 1 kac hafta sonra 5 6 tane et parcasi olustu ne yapmam lazim bide bunlar neden olusmus olabilir.simdiden tesekkurler Cevap Siğil olabilir et beni olabilir kontrol edelim…

Devamını Oku